۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84907736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: پرداختن به اشتراکات لازمه حفظ وحدت است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفظ وحدت میان اهل سنت و تشیع تاکید کرد و لازمه آن را پرداختن به اشتراکات و اجتناب از توجه به مباحث اختلافی دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در دیدار با روحانیون اهل سنت روستاهای شهرستان کامیاران اظهار داشت: تأکید بر مشترکات، جلوگیری از پرداختن به مباحث اختلافی و پرداختن به مسائل تأثیرگذار در عالم، بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه استحکام و وحدت رویه اولین اقدام افراد برای تبلیغ دین است، افزود: کسانی که اقدام به تبلیغ دین می‌کنند باید منادی یک معنا و اصل دین همچون کلمات پیغمبر و سیره بزرگان باشند.

 نماینده ولی‌فقیه در کردستان تاکید کرد: وحدت میان ادیان، مذاهب و اقوام یکی از ارزش‌هایی است که خوشبختانه بعد از انقلاب، رشد چشمگیری داشته و مهم‌ترین این‌ها به دلیل کثرت جمعیت و وحدت برادران اهل تسنن و اهل تشیع است.
 

نماینده ولی فقیه در کردستان: پرداختن به اشتراکات لازمه حفظ وحدت است

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه وحدت باید فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد، ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی موجب توجه به بحث ارزش‌های دینی، تقوا، مسئله حکومت اسلامی و وحدت بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در سفر به کامیاران، با امام جماعت روستاهای توبره ریز، شاهینی، روستای پشاآباد، روستای لون سادات، روستای زیویه، روستای تیلکوه، روستای گازرخانی و روستای بزوش دیدار کرد.

در این دیدارها روحانیون روستاهای مذکور نیز مسایل و مشکلات خود را با نماینده ولی فقیه در کردستان در میان گذاشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha