ارمغانی فردا در تهران؛ عملکرد بسکتبالیست‌ها زیر ذره‌بین سرمربی تیم ملی

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بامداد فردا وارد تهران خواهد شد تا هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال را از نزدیک دنبال کند.

به گزارش ایرنا، سعید ارمغانی بامداد دوشنبه ۱۸ مهرماه وارد تهران خواهد شد تا بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال را از نزدیک نظاره‌گر باشد. 

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ۱۸ مهرماه و از ساعت ۱۶ در شهرهای مشهد، آمل، تهران، اصفهان و رفسنجان آغاز می‌شود که طی آن تیم‌های رعد پدافند هوایی و نبوغ اراک از ساعت ۱۶ و شهرداری گرگان و مهرام تهران از ساعت ۱۸ در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت. سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با حضور در این دو دیدار عملکرد بسکتبالیست‌های کشورمان را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

همچنین آویژه صنعت پارسا مشهد با توفارقان آذرشهر، کاله مازندران با پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان با صنعت مس کرمان و صنعت مس رفسنجان با صنایع مس هرمزگان دیدار خواهند کرد که این بازی‌ها نیز از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد. این بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. 

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی روزهای بیستم و بیست و سوم آبان‌ماه به مصاف تیم‌های ملی چین و استرالیا می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha