۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84907640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن با ایجاد ناارامی به دنبال توقف پیشرفت کشور است

سنندج- ایرنا- نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با اشاره اینکه دشمن توان و تحمل دیدن توسعه ایران را ندارند به همین دلیل از هر شیوه ای برای توقف پیشرفت کشور بهره می برد گفت: با این حال مسائل و مشکلات معیشتی و درآمدی مردم را نمی توان کتمان کرد و باید برای رفع آن تلاش کرد.

فاروق کیخسروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کردستان با توجه به مرزی بودن آن در زمینه اقتصاد و گردشگری، دارای ظرفیت های فراوانی است که در سال های اخیر با شناسایی آنها در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

وی افزود: بخش عمده ای از اغتشاشات اخیر به وجود مشکلات اقتصادی بر می گردد ولی خشونت ، اغتشاش و ناآرامی نه تنها برطرف کننده مشکلات نیست بلکه افزایش دهنده آن هم هست.

کیخسروی ادامه داد : با توجه به اینکه کسب و کارهای زیادی هم در بستر ارتباطات اینترنتی طی سالیان اخیر شکل گرفته است در ناآرامی های اخیر و با قطع و محدود شدن اینترنت به افراد شاغل در این حوزه هم آسیب مالی زیادی وارد شده است.

وی یادآور شد:  امید می رود مسوولان به مطالبه و درخواست مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنها نه در قالب شعار بلکه در عمل و با ارائه برنامه و استفاده از نظر نخبگان توجه ویژه داشته باشند.

طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان کردستان از جمله سنندج، تجمعات عناصر آشوبگر و انجام اقدامات تخریبی بویژه مسدود کردن معابر و آتش زدن اموال عمومی، منجر به توقف فعالیت کسبه و بازاریان شده است و برخی مغازه‌داران برای مصون ماندن از تعرضات عناصر آشوبگر، روز گذشته /شنبه/ اقدام به بستن مغازه‌هایشان کردند.

ضد انقلاب که در استان کردستان به دنبال کشته سازی و سوء استفاده از مردم منطقه است روز گذشته یک راننده پراید که در حال عبور در میان آشوبگران در خیابان پاسداران سنندج بود را با شلیک گلوله کشت.

این اقدام ضد انقلاب قبلاً هم سابقه داشته است به طوری که در ابتدای نا آرامی های اخیر در کردستان، چهار نفر در شهرهای سقز، دیواندره و دهگلان توسط ضد انقلاب کشته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha