۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84907633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عبدی: هدف اول ما محقق شد حالا به فکر قهرمانی آسیا هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: اولین هدف ما صعود مقتدرانه به عنوان تیم اول و صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های کمتر از ۱۷سال آسیا بود که محقق شد و حالا به دنبال قهرمانی در قاره آسیا هستیم.

به گزارش ایرنا، ‌ حسین عبدی با اشاره به شرایط تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تاکید کرد: خوشبختانه روند صعودی تیم فوتبال کشورمان در این بازی نیز ادامه داشت و موفق شدیم گل‌های بسیاری را به ثمر برسانیم.  

وی ادامه دادیم: در ابتدای کار شناختی از لائوس نداشتیم اما دو بازی بعدی را با شناخت بهتری از حریفان به میدان رفتیم و موفق شدیم در هر سه بازی با اقتدار رقبای خود را شکست بدهیم. ما به برنده شدن تیم ایران ایمان داشتیم اما با توجه به اینکه نتایج و گل‌های زده و خورده ما در سایر نتایج تیم‌ها هم می‌توانست اثرگذار باشد برای همین در هر بازی با تمام قوا به میدان رفتیم تا بازی جوانمردانه را رعایت کرده باشیم.

او یادآور شد: در این تورنمنت به جز دو دروازه‌بان تیم خود به همه بازیکنان بازی دادیم تا عملکرد آنها را بررسی کنیم، با توجه به این که فقط یک تیم صعود می‌کرد بدون شک بازی‌ها با استرس بالایی دنبال می‌شد اما نشان دادیم از چه توانایی و قدرتی برخورداریم و خوشحالیم که به عنوان تیم اول جواز صعود در جمع ۱۶ تیم برتر آسیا را به دست آوردیم.  

سرمربی تیم فوتبال کمتر از ۱۷ سال ایران تاکید کرد: امیدوارم در مرحله بعدی با حمایت‌های فدراسیون روند آماده سازی خود را به خوبی دنبال کنیم و بتوانیم با اقتدار در مرحله بعدی حاضر شویم، ‌ از فردا برنامه‌های خود را آغاز خواهیم کرد و می‌خواهیم از فرصت‌هایی که داریم به خوبی بهره ببریم.  بچه‌های ما هر روز بهتر می‌شوند و من این امید را دارم که با این می توانیم قهرمان آسیا شویم به شرط آنکه خودمان را به خوبی آماده این دیدارها کنیم.  

گفتنی است تیم فوتبال کمتر از ۱۷ سال کشورمان از ساعت ۱۲:۳۰ امروز و در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، به مصاف هنگ کنگ رفت که در نهایت حریف خود را با نتیجه ۱۱ بر یک شکست داد تا با کسب ۹ امتیاز، صعود مقتدرانه‌ای به مرحله نهایی داشته باشد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha