۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۸:۳۵
کد خبر: 84907470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام گلف‌بازان به قهرمانی آسیا و جام سینگا تایلند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون گلف گفت: تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه و نیز جام سینگا تایلند اعزام خواهند شد.

حمید عزیزی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره مسابقات پیش‌روی تیم ملی گلف، اظهار داشت: تیم منتخب ۳ نقره ایران بیست و پنجم مهر ماه به جام سینگای تایلند اعزام خواهد شد. رقابت‌هایی که حدود یکصد سال قدمت دارد و از جام‌های معتبر آسیا و دارای رنکینگ جهانی است.

وی افزود: همچنین به دنبال آن ۲ بازیکن را به مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه (ای ای سی) در تایلند اعزام می‌کنیم. بازیکنان اعزامی به این رقابت‌ها متفاوت هستند. در مسابقات قهرمانی آسیا علی خزان‌بیک اعزام می‌شود که او لژیونر و ساکن اروپاست و چون رنکینگ‌دار است به صورت مستقیم به این رقابت‌ها دعوت شده است.

رئیس فدراسیون گلف اضافه کرد: حسن کریمیان بازیکن دیگری که چندین دوره قهرمان کشور شد و بهترین بازیکن تیم ملی است و به صورت انفرادی تمرین می‌کند. همچنین سجاد کرم‌پور، ابراهیم نوری و محمد شیخ‌زاده نیز به جام سینگای تایلند اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین برای ملی‌پوشان از اول تا پنجم هر ماه در تابستان اردو برگزار کردیم و اردوی بعدی هم از بیستم مهر آغاز می‌شود و ملی‌پوشان بیست و پنجم راهی جام سینگا تایلند می‌شوند.

عزیزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سه سال گذشته به دلیل کرونا جام سینگا برگزار نشد، اکنون همه تیم‌ها با آمادگی بالایی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و امیدواریم با چند اعزام پی در پی بتوانیم تجربه کافی را کسب کنیم و نتایج بهتری بگیریم. به طور کلی نگاه ما برای حضور در این مسابقات کسب نتیجه، تجربه، استمرار و تداوم حضور در مسابقات است.

وی گفت: اکنون در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری لیگ برتر ۱۴۰۱ هستیم و با باشگاه‌ها مکاتبه کردیم. سال گذشته ۱۰ تیم در لیگ برتر به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند و امسال هم بنا داریم تا آمادگی تیم‌ها را بسنجیم.

رئیس فدراسیون گلف اظهار داشت: در هفته گذشته دو المپیاد برای دختران و پسران برگزار کردیم. این المپیاد با حضور ۱۴ استان برای دختران و ۱۵ استان برای پسران بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha