بزرگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون عظمت شهدا است

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: بزرگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان مرهون عظمت شهدا است چون اگر روح و خون بلند شهدا نباشد کشور ما آسیب پذیر بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد حیدری» عصر یکشنبه در دیدار با خانواده شهدا با گرامیداشت  هفته نیروی انتظامی و وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص)، بزرگواری و کرامت انسانیت خانواده های شهدا را در پرورش شهدا که موجب فخر کشور دین و اسلام شده اند قابل ستایش توصیف کرد.

وی اظهار داشت: شهید در پیشگاه خداوند ارزش والایی دارد و وظیفه تمامی مسوولان است که در بخش های مختلف از شهدا تمسک بجوییم‌.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: روح بلند شهدا و ارواح طیبه آن ها چراغ راهنمای ما و خانواده های شهیدان برای ما قوت قلب هستند.

حیدری ادامه داد: خداوند را شاکریم در چنین برهه ای توفیق داده در قصرشیرین که سرزمین شهدا و پایگاه و ایستگاه شهدا است به خانواده های شهدا و مرزنشینان این خطه که متحمل مشقت های بسیار شده اند و صبر و بردباری پیشه کرده اند خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: نعمت وجودی خانواده شهدا مانند رودخانه همیشه ساری و جاری است است و این خانواده ها برای آبیاری درخت تنومند جموری اسلامی و پاسداری از انقلاب جانفشانی می کنند.

وی گفت: امروز به مناسبت هفته انتظامی و تقارن آن با هفته وحدت تجدید بیعتی داشتیم با آرمان های والای شهدا که بازهم همگی با اطاعت از رهبری که همواره خود علاقه ای وافر به خانواده های شهدا دارند مطیع و رهرو راه پاک شهیدان برای پیشرفت و دفاع از این سرزمین مقدس خواهیم بود.

در این آیین که به همت فرماندهی انتظامی قصرشیرین و با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان انتظامی و نظامی برگزار شد از خانواده شهید «اکبر بازبین» که  با عضویت سرباز انتظامی در سال ۱۳۶۳در منطقه عملیاتی جنوب موسیان خوزستان به شهادت رسید، تجلیل شد.

شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha