پرهیزکاری: تنها با یک اتفاق تیم ملی فوتسال نتوانست با جام به تهران برگردد/ حقوق کی‌روش به موقع پرداخت می‌شود

تهران- ایرنا- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال معتقد است که تنها یک اتفاق سبب شد که تیم ملی فوتسال نتواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش ایرنا، داوود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات تمام شد و باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم تا در رقابت‌های آتی، تیم ملی نتایج بهتری را کسب کند.تیم ایران در جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی داشت و تنها بر اساس یک اتفاق نتوانست نتیجه مورد نظر را بگیرد.

پرهیزکاری افزود: وظیفه فدراسیون حمایت از تیم‌های ملی چه فوتسال و چه دیگر رده‌ها است تا اگر ضعفی در تیم وجود دارد، برطرف شود و در آینده شرایط بهتری برای تیم رقم بخورد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا با توجه نایب قهرمانی فوتسال در آسیا، نگران نتایج در جام‌جهانی نیستید، تصریح کرد: جذابیت فوتبال به همین بردها و باخت‌ها است. تیم ملی فوتسال از روز اول با اقتدار بازی کرد و نتایج خوبی هم کسب کرد و تنها با یک اتفاق شکست خورد و اگر گلر برزیلی ژاپن مصدوم نمی‌شد، این اتفاق نمی‌افتاد.

پرهیزکاری درباره بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته برای تیم ملی فوتسال هم خاطرنشان کرد: در دو، سه سال اخیر با توجه به شیوع کرونا، بازی‌های دوستانه زیادی برگزار نشد. البته تیم ملی پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا در تورنمنت تایلند شرکت کرد که نتایج خوبی گرفت و به همین خاطر معتقدم که تیم ملی تنها به دلیل یک اتفاق بدون جام به تهران برگشت.

وی در ادامه درباره شروع تمرینات ریکاوری ملی پوشان داخلی زیر نظر کارلوس کی‌روش گفت: بر اساس تصمیمی که گرفته شد قرار است بازیکنان داخلی مدنظر کی‌روش پس از پایان بازی‌های هر هفته لیگ، چند روز تمرین ریکاوری را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام بدهند. 16 تا 20 آبان هم اردوی نهایی تیم ملی برگزار می‌شود و تیم ملی یک بازی دوستانه در تهران برگزار می‌کند و پس از آن روز 21 آبان راهی قطر می‌شود. لژِیونرها هم در قطر به تیم ملی ملحق می‌شوند.

پرهیزکاری درباره آخرین حریف تدارکاتی تیم ملی قبل از جام‌جهانی و مطرح شدن نام تیم‌هایی مانند لبنان یا امارات، گفت: هنوز هیچ حریفی قطعی نیست و مذاکرات ادامه دارد اما برگزاری مسابقه در تهران قطعی است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره رونمایی از لباس و سرود تیم ملی هم گفت: جلسات مختلفی را درباره سرود تیم ملی با ارگان‌های مختلف مانند وزارت ارشاد و وزارت ورزش برگزار شده و سرود تیم ملی تقریبا نهایی شده است و یک یا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود. قرارداد البسه هم از قبل بسته شده و نهایی شده است.

وی در ادامه درباره اینکه آیا فیفا واکنشی به پاسخ ایران درباره اتفاقات بازی با لبنان در انتخابی جام‌جهانی در مشهد داشته است، اظهار داشت: گزارش فدراسیون در این باره ارسال شده و فیفا هنوز پاسخی نداده است.

پرهیزکاری در پایان درباره اینکه حقوق ماه اول کی‌روش آیا واریز شده یا نه هم گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و حقوق وی سر موعد پرداخت می شود.مشکل و چالشی نخواهیم نداشت و او با توجه به شناختی که از کشورمان داشته، قرارداد بسته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha