۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84907349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت باشگاه ها از اولویت های فدراسیون کوهنوردی است

قزوین - ایرنا - دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: تقویت و توسعه باشگاه ها با هدف گسترش این رشته ورزشی از اولویت های این فدراسیون به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین مقدم روز یکشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین، اظهار داشت: حضور قهرمانان شاخص و مطرح در رشته های سنگنوردی و یخ نوردی کار در هیات استان قزوین را برای رییس جدید سخت می کند.

وی ادامه داد: این فدراسیون تلاش دارد تا ضمن همراهی و همکاری با هیات های استانی به پیشبرد، تحقق و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی این رشته در تمامی استان ها و شهرها کمک کند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی قزوین با اشاره به ضرورت تقویت باشگاه و همت و تلاش هیات های استانی در این خصوص، تصریح کرد: با توجه به اینکه باشگاه ها منبع درآمد و توسعه ورزش محسوب می شوند از این رو بایستی نسبت به تقویت آنها اقدام کرد.

این مسوول ورزشی خاطرنشان کرد: درگاه فدراسیون کوهنوردی در زمینه آموزش به ورزشکاران فعال بوده و ۱۳۶ هزار عضو دارد که ۴۰ هزار عضو آن فعال می باشد و هیات های استانی نیز باید از این ظرفیت برای آموزش، توانمندی و درآمدزایی خود استفاده کنند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی یادآور شد: برای قهرمانان قزوینی به ویژه رضا علیپور که فردا به همراه تیم ملی عازم رقابت های آسیایی کره جنوبی خواهد بود نیز آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

در پایان این نشست شاهین اسعدی به عنوان رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha