فرماندار تربت‌حیدریه: امنیت پایدار ایران، دشمنان را عاصی کرده‌ است

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه با بیان این که قدرت و امنیت پایدار جمهوری اسلامی دشمنان را عاصی کرده است گفت: شاهدیم که دشمن عقبه نظام اسلامی و اعتقادات و باورها را هدف قرار داده‌ است.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور، روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش که با عنوان تجدید بیعت با ولایت برگزار شد افزود: امروز دشمن، عقبه نظام اسلامی یعنی اقتصاد، جوانان، نوجوانان، باورها و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: امروز همچنین شاهدیم که ارتش و نیروهای مسلح، سلاحی تولید می‌کنند که دومین ابر قدرت جهان یعنی روسیه خریدار آن است و به تازگی پهپادهای ایرانی که به روسیه فروخته شد عصبانیت اروپایی‌ها را برانگیخت.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: از آمریکا یک قدرت پوشالی بیش نمانده است و تنها برای آنهایی که مرعوب این حکومت هستند آمریکا، شان و جایگاهی دارد اما برای نظام اسلامی، آمریکای پوشالی در حال فروپاشی است که نشانه‌های آن به منصه ظهور رسیده‌ است.

کی‌پور افزود: دشمن به دنبال آن است که حداقل به بخشی از امنیت کشور آسیب برساند اما به مقصود خود نخواهد رسید و ما باید باورهای خود را قوی‌تر از گذشته کنیم زیرا امام عصر(عج) خواهد آمد و باید سعی کنیم جزء سربازان و سرداران در رکاب ایشان باشیم.

وی ادامه داد: وظیفه منتظران، خودسازی و تهذیب و آماده سازی جامعه است و باید در گام دوم خانواده‌ها و جامعه را آماده کنیم تا در این تند بادی که به راه افتاده است تا اعتقادات و باورها و معنویات را از بین ببرد گرفتار نشویم.

فرمانده تیپ پیاده ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی نیز در این آیین گفت: به دشمنان انقلاب و نظام که چشم پیشرفت، اقتدار و امنیت این کشور را ندارند هشدار می‌دهیم نیروهای مسلح با اتحاد، همدلی و با پشتیبانی مردم، اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به امنیت و اقتدار این نظام وارد شود.

سرهنگ ستاد بختیار کرمی‌نیا افزود: همه ما سرباز امام زمان (عج) و تحت فرماندهی نایب برحقش امام خامنه‌ای هستیم و در تلاشیم به عنوان سرباز پا در رکاب رهبری و در کنار مردم بمانیم.

وی همچنین از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی، بسیج مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت پایدار قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha