دولت انگلیس گذرنامه هولیگان‌ها را ضبط می‌کند

تهران- ایرنا- وزارت کشور دولت انگلیس اعلام کرد از سفر یک‌هزار و ۳۰۰ تماشاگر خشن این کشور به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جلوگیری خواهد کرد.

 به گزارش ایرنا، جام جهانی فوتبال از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذرماه در کشور قطر برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، ولز و آمریکا هم‌گروه است. تیم ایران در نخستین دیدار خود به مصاف انگلیس خواهد رفت. یکی از مهمترین دغدغه‌های انگلیسی‌ها برای حضور در جام جهانی سفر شماری از هواداران  شرور این تیم موسوم به هولیگان‌ها به کشور قطر است.

روزنامه البیان امارات در گزارشی با اشاره به اقدامات دولت انگلیس برای برخورد با این تماشاگران نوشت: مسوولان ورزش انگلیس یک هزار و ۳۰۰ تماشاگر را از ورود به قطر منع کرد و آنان باید تا اواسط آبان‌ماه گذرنامه خود را به پلیس این کشور تحویل دهند. با این اقدام حضور تماشاگران خشن انگلیسی (هولیگان) در قطر به کمتر میزان ممکن می‌رسد.

در ادامه گزارش به نقل از سوئلا براورمن، وزیر کشور انگلیس آمده است: هوادارانی که گذرنامه خود را به دولت بریتانیا تحویل ندهند و برای حضور در جام جهانی تلاش کنند تا ۶ ماه زندان و جریمه نقدی نامحدود محکوم شوند. همه ما مشتاقانه منتظر تشویق انگلیس و ولز در قطر هستیم و اجازه نخواهیم داد رفتار اقلیتی از قانون شکنان، مسابقاتی هیجان‌انگیز را خدشه‌دار کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha