۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۸:۰۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84907065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: اختلاف بین دستگاه ها نباید در خدمت رسانی به شهروندان وقفه ایجاد کند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف بین دستگاه ها نباید در خدمت رسانی به مردم وقفه ایجاد کند بلکه موارد از طریق هم اندیشی و نشست رو در رو مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطف الله سیاهکالی شنبه شب در نشست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دارای ظرفیت های خوبی برای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان خود است و در همین راستا باید به شهرداری در رفع مشکلات کمک کرد.

وی، شهرداری را نمادی از دولت دانست که مردم باید در فعالیت آن و در راستای اهداف نظام مشارکت داشته باشند، افزود: لزوم رفع برخی نواقص قانونی در این حوزه به منظور خدمت رسانی جامع ضروری بوده تا جایی که در برخی نقاط دنیا شهرداران حاکم بر شهرها محسوب می شوند.

به گفته این نماینده مجلس، در حوزه مشکلات شهری گاهی نمی دانیم به مردم چه پاسخی بدهیم و در این رابطه می توان از ظرفیت رسانه ها استفاده کرده و خدمات انجام شده را بازگو و مسایل و مشکلات را نیز به صورت شفاف و صادقانه مطرح کرد.

سیاهکالی در خصوص اختلافات شهرداری با برخی دستگاه ها در خصوص ادامه اجرای تقاطع غیرهمسطح بلوار امام رضا (ع)، تصریح کرد: نباید یک دستگاه با وجود نظر مخالف وزیر مانع اجرای کار نهاد دیگر شود تا جایی که اختلافات و موانع را برای پیشبرد طرح ها می توان با گفت و گو و نشست های کارشناسانه مرتفع کرد.

سیاهکالی با اشاره به اینکه مجلس در انتصابات شهرداری ها هیچ دخالتی ندارد، یادآور شد: هرگونه عقب ماندگی در شهرها را باید با حمایت شهرداری و هم افزایی دستگاه های ذیربط مرتفع کرد.

شوراها از ظرفیت خود برای توسعه شهرها بیشتر استفاده کنند

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: با انسجام و همدلی می توان اتفاقات خوبی را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان رقم زد، همانگونه که با اتکا به این موضوع در بین نمایندگان شاهد تقویت بودجه استان بودیم.

رجب رحمانی افزود: در برخی موارد در گذشته کوتاهی و کم لطفی هایی در خصوص این استان صورت گرفته که همین مساله باعث شده تا در برخی موارد شاهد عقب ماندگی های شویم اما از این پس و با تلاش جهادی مشکلات و معضلات پیش رو را باید مرتفع کرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وظیفه شورا تنها انتخاب شهردار نیست و باید از ظرفیت این جایگاه برای توسعه شهرها و خدمات رسانی مطلوب به شکل بهتری استفاده شود، تاکید کرد: شهرداری ها باید از منابع در اختیار گرفته شده مالیات بر ارزش افزوده به اولویت های شهری و تکمیل طرح های نیمه تمام اهتمام بورزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha