۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84906912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناجا و آتش نشانی ۲ بازوی اصلی مهار حوادث هستند

۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷
کد خبر: 84906912
ناجا و آتش نشانی ۲ بازوی اصلی مهار حوادث هستند

ایلام - ایرنا - جانشین فراجا ایلام گفت: نیروی انتظامی و آتش نشانی ۲ بازوی اصلی مهار حوادث و سوانح هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حسین نجفی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام به مناسبت همزمانی هفته آتش نشانی و فراجا اظهار داشت: نیروی انتظامی و آتش نشانی همواره در صف اول مهار حوادث و اتفافات قرار دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی و آتش نشانی به عنوان یگان های امدادی و خدماتی در خدمت آحاد مردم هستند که در ماموریت های سخت و طاقت فرسا مهمترین نقش و وظیفه را دارند.

نجفی تاکید کرد: آتش نشانان و مامواران نیروی انتظامی در ماموریت های محوله، سلامتی و امنیت مردم را بر سلامتی خود مقدم می دانند و جان و سلامتیشان را برای حفظ دیگران به مخاطره می اندازند.

وی ادامه داد: تامین ماشین های عملیاتی و تاکتیکی از نیازهای مهم آتش نشانان است که در مواقعی چون اغتشاشات اخیر به خود آنها و ماشین هایشان آسیب وارد نشود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام هم گفت: آتش نشانان با توجه به رسالت خطیر خود که به دل حوادث و مخاطرات می روند که برای کاهش آسیب ها نیازمند فراگیری آموزش های لازم از سوی پلیس هستند.

نصرت اله لطفی ادامه داد: در حوادث اخیر آشوب گران به برخی تجهیزات، ماشین ها و نیروهای آتش نشان آسیب وارد کردند که فراگیری آموزش های لازم نیروهای آتش نشان از سوی پلیس میزان خسارت های مالی و جانی اتش نشانان را کاهش می دهد.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال افزون بر ۸۰۰ مورد حادثه در شهر ایلام رخ داد که بیش ۲۰۰ مورد آن مربوط به آتش سوزی و مابقی سایر سوانح امداد و نجات بوده است.

لطفی یادآور شد: نیروی انتظامی و آتش نشانی همواره دوشادوش یکدیگر در بلایا و حوادث حضور دارند و برای آتش نشانان حفظ جان نیروهای پلیس به عنوان حافظان امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha