۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84906829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الحوثی: آمریکا و صهیونیستها برای به بردگی کشیدن ملتها تلاش می کنند

تهران – ایرنا – رهبر انصار الله یمن گفت: آمریکا و صهیونیست ها و دنباله روهای آن ها برای به بردگی کشیدن ملت ها و درپیش گرفتن وحشیگری و تضعیف حس مسئولیت در انسان ها برای تسلط بر انسانها تلاش می کنند.

به گزارش ایرنا از شبکه المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی امروز شنبه در جشن میلیونی میلاد پیامبر اکرم (ص) در شهر صنعا افزود: طاغوت ها و استکبار سعی می کنند مردم را از انبیا و پیام آوران و آموزه های الهی دور کنند و دین را به نام دین تحریف کنند و مفاسد و رذایل و روابط حرام و جنایت زشت مانند هم جنس گرایی را گسترش دهند.

وی اضافه کرد: نداشتن اعمال صالح و جایگزین کردن آن با اندیشه های سیاه و انگیزه های فاسد، زندگی را به یک رنج بزرگ تبدیل می کند.

الحوثی گفت: عامل اصلی رنج های بشر، انحراف از راه هدایت و آموزه های الهی است که انسان نه می تواند بدون آن ها زندگی کند و نه جایگزینی بهتر از آن بیابد.

وی بیان کرد: انسان هرچه ارزش های الهی را نادیده بگیرد بیشتر زیان می بیند و قربانی سوء استفاده دشمنان می شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: همه تلاش مستکبران و هم پیمانان آن ها که در دوران ما همان آمریکا و اسرائیل هستند، خارج کردن مردم از مسیر نور به سوی ظلمت و تاریکی است.

الحوثی اضافه کرد: جریان ها و قدرت های طغیانگر برای گسترش اندیشه ها و اعتقادات ناصواب و ترویج شرک و مفاهیم نادرست که ایمان به خدا را هدف قرار می دهد، تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه رسول الله به اوج کمال بشری رسید و ایشان بزرگترین پیام آوران و بهترین انسان ها بود، افزود:  رسول الله (ص) با درهم شکستن طاغوت ها دستاورد بزرگی را رقم زد و عرب را از جاهلیت به نورقرآن و دین اسلام وارد کرد.
الحوثی گفت: اگر مسلمانان در مسیر پیامبر(ص) حرکت می کردند اکنون از پیشتازان رهبری جوامع بشری بودند.
وی اضافه کرد: از رهبران غرب و جوامع غربی می خواهم که از اهانت به خدا و خاتم پیام آورانش و دشمنی با انبیاء و سوزاندن کتاب خدا و دشمنی با آموزه های خدا دست بردارند.
رهبر انصارالله یمن بیان کرد: سران غرب را به دست برداشتن از مبارزه با ارزش ها و ترویج فساد و تلاش برای به فساد کشاندن ملت ها دعوت می کنم و از آن ها می خواهم در اوضاع کشورهای خود  و مشکلاتی که در زمینه های مختلف دارند اندیشه کنند.
الحوثی افزود: به سران غرب نسبت به پیامدهای وخیم و مجازات های الهی در دنیا و آخرت هشدار می دهم و آن را به رها کردن خود از قید و بند صهیونیسم که آن ها را گمراه کرده و بر آن ها مسلط شده دعوت می کنم.
وی اضافه کرد: بر موضع اصولی و قرآنی خود نسبت به همه قضایای امت اسلامی و در راس آن  موضوع فلسطین و مسجد الاقصی تاکید می کنیم.
الحوثی گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به خدا و پیامبر(ص) و مسلمانان و یک نفاق آشکار است.
وی از ائتلاف متجاوزان به یمن خواست که تجاوز خود را پایان دهند و محاصره یمن را لغو کنند و دست از اشغالگری بردارند و پرونده این جنگ را ببندند.
الحوثی از ملت یمن نیز درخواست کرد که به مقابله با تجاوزگری ادامه دهند و این مقابله را جهاد مقدس بدانند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha