۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84906786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طاهری: حاج‌ملک بازی بزرگ لیگ را خراب کرد؛ رئیس کمیته داوران حواست کجاست؟

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حاج‌ملک با سوت‌های خود بازی بزرگ لیگ بین ما و فولاد را خراب کرد.

به گزارش ایرنا؛ بیژن طاهری در گفت‌وگویی درباره مصاف روز گذشته آبی‌پوشان پایتخت با فولاد که به تساوی یک بر یک انجامید، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم. این یک دیدار بزرگ در لیگ ایران بود. بازی از جذابیت بالایی برخوردار بود و همه از نمایش ما لذت بردند.

وی افزود: مشکل همان داوری بود که بازی را خراب کرد. سوال من از کمیته داوران این است که حاج ملک در هفته اول مصاف مس رفسنجان و نساجی را قضاوت کرده و اشتباه تاثیرگذار داشته  و او را محروم کردید. بعد از محرومیتش، او در هفته ششم مصاف ذوب آهن و مس را قضاوت کرده که اشتباه تاثیرگذار داشته است. چرا هفته هشتم را به او دادید؟ این یک بازی بزرگ در لیگ ایران بود.

طاهری عنوان کرد: شما این همه اول فصل از داوران تست گرفتید، از ۱۵۰ داور تست گرفتید، الان کجا هستند؟ حاج ملک پارسال چند بازی را سوت زد؟ این بازی، مصافی نبود که حاج ملک داور آن باشد. عملا او روی اشتباهاتش اصرار داشت. من نمی‌گویم به عمد اینگونه قضاوت کرد ولی او اصلا تمرکز نداشت. متاسفانه در چینش داوری مشکل داریم. آقای رئیس کمیته داوران حواستان کجاست؟ این مسائل را حل کنید. مگر می‌شود داوری که در حال گذراندن دوران محرومیتش هست را در بازی استقلال و فولاد که یک بازی مهم است، داور کنند؟ این وضعیت باور نکردنی است.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان روز گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید. داوری این دیدار با انتقادات بسیار زیادی مواجه شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha