وحدت و همبستگی جامعه را در برابر هر طوفانی حفظ می کند

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: هر جامعه ای که وحدت و همبستگی داشته باشدف آن جامعه در مقابل طوفان ها حکم و استوار خواهد بود و حفظ می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حیدری روز شنبه در جلسه گرامیداشت هفته وحدت، افزود: جامعه اسلامی ما در همه شرایط به لطف رهبر انقلاب از طوفان های مختلف عبور کرده و پاسداری و صیانت از آن برعهده دستگاه های اجرایی است.

وی اظهار داشت: وحدت جهان اسلام امری است که قرآن بر آن تاکید کرده و ما مکلف به اجرای آن هستیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: امروز دنیای استکبار و غرب به دنبال ایجاد تفرقه است، زیرا آن ها درصدد این هستند که میان مردم جنگ، ستیز و نفاق باشد.

حیدری ادامه داد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و  فرهنگ نه تنها در بحث آداب و رسوم بلکه به معنای هنجارسازی ها، تولید ارزش ها و بایدها و نبایدها متناسب با شرایط زمان و مکان است.

امام جمعه قصرشیرین نیز با اشاره به اهمیت بحث وحدت گفت: وحدت نیاز امروز جامعه است که باید همه بر روی تقویت و حفظ آن تمرکز کنند و همه نهادها به خصوص بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی در ارشاد و فرهنگ سازی حول این محور فعال باشند.

حجت الاسلام صادق صالحی افزود: در این مساله باید تمامی ادارات و ارگان ها همکاری و مشارکت داشته باشند.

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین نیز با تبریک هفته وحدت گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید ما پیامبر (ص) را مایه رحمت برای همه عالم و بشریت فرستادیم و اگر ما در پیرو و راه پیامبر (ص) قدم بر داریم دشمنان نمی توانند به وحدت و امنیت ما آسیبی بزنند.

ماموستا ملا عادل غلامی افزود: همه مشکلاتی که امروز ما با آن درگیریم این است که از محور وحدت پیامبر(ص) دور هستیم و حتما خدشه ای در کار ما وجود دارد و گرنه دشمنان نمی توانند در صف یاران پیامبر(ص) خدشه ای وارد کنند.

وی گفت: ما باید در اعمال خود تجدید نظر کنیم که بدانیم مشکل ما کجاست.

وی  افزود :امید است که قدردان اسلام و پیامبر (ص)، امنیت، رهبر و مسوولینی که در تلاش برای این حفظ وحدت هستند، باشیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در این شهرستان مذاهب مختلف اسلامی به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha