یکه‌تازی تهرانی‌ها در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش

تهران- ایرنا- ستاد المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اعلام کرد: استان تهران با مجموع ۸۲ مدال طلا، نقره و برنز، پیشتاز جدول سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش است.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که از تاریخ هشتم مهرماه شروع شد و تا پایان مهر ادامه دارد، تاکنون ورزشکاران پسر و دختر استان تهران موفق به کسب ۳۵ مدال طلا، ۲۷ مدال نقره و ۲۰ مدال برنز شده‌اند تا با ثبت مجموع ۸۲ مدال تا روز نهم مسابقات، صدرنشین جدول رده‌بندی سومین دوره رقابت‌ها باشند.

در جدول توزیع مدالی مسابقات، اصفهان با ۱۷ طلا، ۱۵ نقره، ۷ برنز و مجموع ۴۹ مدال، خراسان رضوی با ۱۱ طلا، ۱۲ نقره، ۱۵ برنز و مجموع ۳۸ مدال، فارس با ۱۱ طلا، ۱۲ نقره، ۱۲ برنز و مجموع ۳۵ مدال و البرز با ۱۰ طلا، ۷ نقره، ۱۷ برنز و مجموع ۳۴ مدال در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند.

سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش در ۲۸ رشته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان درحال برگزاری است و ۴۷۸۱ ورزشکار دختر و ۶۵۱۵ ورزشکار پسر در این طرح استعدایابی حاضر شده‌اند.

یکه‌تازی تهرانی‌ها در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha