بلاتکلیفی تیراندازان اعزامی ایران به قهرمانی جهان/ روادید مصر فردا صادر می‌شود؟

تهران- ایرنا- با اعلام فدراسیون تیراندازی، روادید مسابقات قهرمانی جهان درحالی قرار است فردا یکشنبه برای نمایندگان ایران صادر شود که با کنسل شدن بلیت ۱۶ مهرماه، تیراندازان ایران در صورت صدور روادید، ۱۸ مهر عازم مصر خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک پاریس در حالی از ۲۰ مهر به میزبانی قاهره مصر آغاز خواهد شد که هنوز ویزای ۱۹ نماینده تیراندازی ایران برای حضور در این رقابت‌ها صادر نشده است.

این درحالی است که مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی از انجام کامل مراحل کار برای صدور روادید مصر از ۲ ماه قبل توسط امور بین‌الملل فدراسیون خبر داده و تاکید کرده بود از یک ماه قبل تمام مدارکی که دفتر حافظ منافع از فدراسیون ایران خواسته بود تکمیل و ارسال شده است.

اما فدراسیون تیراندازی خبر داد ویزای تیراندازان فردا، یکشنبه ۱۷ مهرماه صادر خواهد شد و بلافاصله تیراندازان روز دوشنبه راهی قاهره محل برگزاری مسابقات خواهند شد.

پیش‌تر مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی اعلام کرده بود برای اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی، فدراسیون برای تاریخ ۱۶ مهرماه بلیت تهیه کرده است.

حال با توجه به صادر نشدن ویزا تا این لحظه، بلیت شانزدهم کنسل شده و قرار است تیراندازان در صورت صدور روادید، دوشنبه راهی مصر شوند.

نکته قابل توجه این که مسابقات قهرمانی جهان اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس است و قرار بوده ۱۹ ورزشکار اعزامی ایران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، زودتر راهی این مسابقات شود تا تمرینات خود را در مصر پیگیری کنند اما عدم به‌موقع صدور ویزا برنامه‌های تیم ملی را برهم زد.

مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی جوانان از پنج‌شنبه ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود و رقابت‌های رده سنی بزرگسالان نیز از روز جمعه ۲۲ مهرماه استارت خواهد خورد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha