۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84906477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر صمت: مهمترین رویکرد بخش کشاورزی، توسعه کشت قراردادی است

گرگان - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی و فرآوری بخش کشاورزی به عنوان راهکار حمایت از کشت انواع محصولات گفت: یکی از مهمترین رویکردهای بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی، توسعه کشت قراردادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا فاطمی‌امین روز شنبه در حاشیه بازدید از واحد تولید ریسندگی و بافندگی پنبه در شهرک صنعتی علی آبادکتول اظهار داشت:  در برخی از صنایع تولیدی حمایت از اقتصاد کشاورزی اتفاق افتاده و این روند همچنان تداوم خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گلستان را دارای اقلیم و خاک مناسب برای کشاورزی دانست و افزود: زراعت پنبه یکی از مزیت های این خطه به شمار می‌رود که به دلایل مختلف کشت آن طی دهه‌های گذشته کاهش یافته و نیازمند توجه بیشتر است.

وی با قدردانی از حمایت مسوولان گلستان برای بهره‌برداری از واحد تولیدی الیاف پنبه در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول گفت: این طرح تولیدی در راستای حمایت از کشت قراردادی کشاورزی اجرا شده و در مدت زمان ۲ سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

واحد تولیدی الیاف پنبه در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول ۲۳۵ فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرد و ظرفیت تولید ۵ هزار تن نخ صددرصد پنبه ای را دارد.

سیدرضا فاطمی‌امین صبح امروز شنبه از طریق زمینی وارد استان گلستان شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha