نماینده خلخال: آرامش و امنیت امروز مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

اردبیل- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون تلاشهای نیروهای خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید غنی نظری امروز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیرهای نظامی و انتظامی خلخال که در محل ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اعلام کرد: پیشنهاد اخیر دولت مبنی بر افزایش ۱۰ الی ۲۰ درصدی کارکنان دولت قدمی مثبت برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه است ولی انتظار می‌رود دولت با اتخاذ تدابیرعملی مناسب فاصله تورم موجود با وضعیت دریافتی کارکنان وحقوق بگیران را کاهش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فراجا در خصوص نحوه برخورد با حوادث اخیر کشور اظهار کرد:همه فعالیت‌ها، تلاش‌ها و آرامش امروز جامعه مرهون امنیت موجود در جامعه و حاصل دسترنج نیروهای خدوم انتظامی در عرصه‌های مختلف مقابله با ناامنی، مبارزه با قاچاق وسایر عرصه‌های اجتماعی است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ۲۳ دستگاه فرهنگی و اجرایی در بحث نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه کشور دخیل هستند و فراجا در اجرای قانون رعایت حجاب آخرین حلقه از این ۲۳ حلقه تعریف شده در قانون است.

همچنین دراین مراسم امام جمعه خلخال با گرامیداشت هفته فراجا اظهار کرد: امروز انجام هرگونه فعالیت اجتماعی و اقتصادی، ادامه تحصیل در سطح مدارس ودانشگاه‌ها و بهره مندی از آرامش روانی نیازمند وجود امنیت در جامعه است که این امنیت با تلاش نیروهای انتظامی، نظامی وامنیتی حاصل شده است.

حجت الاسلام کریم اسدی دست زدن به هرگونه اعمال اغتشاش گرانه هم چون آتش زدن اموال عمومی، مسجد و توهین به مقدسات را زمینه ساز سلب آرامش وامنیت عمومی دانسته و گفت:هیچ جامعه ای در سطح جهانی از حوادث اتفاقیه مصون نیست و لازم است که در برخورد با این گونه حوادث با عقلانیت و بدور از احساسات برخورد شود.

اعطای درجه به افسران ودرجه دارن، تجلیل از مامورین پلیس تلاشگر فرماندهی انتظامی و همچنین تجلیل از جانبازان بازنسشته نیروی انتظامی این شهرستان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مراسم صبحگاه مشترک بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha