۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبر: 84906302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تغذیه رایگان بین ۵۰ هزار دانش‌آموز استان مرکزی توزیع می‌شود

اراک - ایرنا - رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تغذیه رایگان بین ۵۰ هزار دانش‌آموز مدارس مناطق کم‌برخوردار، حاشیه‌نشین و روستایی این استان در سال تحصیلی جاری توزیع می‌شود.

«وجیه اله باقری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۶۰ میلیارد ریال منابع مالی برای این طرح پیش بینی شده که با تخصیص آن تغذیه رایگان بین دانش‌آموزان مدارس روستایی، مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه شهرها با اولویت مدارس ابتدایی و مدارس ابتدایی دارای ضمیمه متوسطه اول توزیع می‌شود.

وی با یادآوری برگزاری کارگروه توزیع تغذیه رایگان بین دانش آموزان روستایی، کمتر توسعه یافته و حاشیه شهرهای استان مرکزی با حضور مدیرکل، معاونان مدیرکل، اداره ارزیابی عملکرد، اداره حراست و اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: در این کارگروه مقرر شد در کنار توزیع شیر، مواد خوراکی که مورد تایید مرکزبهداشت باشد به دانش آموزان این مدارس داده شود.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: تنوع غذایی سالم در تغذیه دانش‌آموزان باعث افزایش یادگیری مطالب درسی و سلامت جسمی و روحی می‌شود.

۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha