گل‌محمدی: بازی مالکانه‌ای را ارائه کردیم/باید تعامل خوبی میان باشگاه و تیم ملی باشد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمه نخست، بازی خوبی ارایه کردیم و می‌توانستیم گل بزنیم چرا که بازی مالکانه‌ای ارائه دادیم.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی جمعه شب در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نیمه اول، بازی خوبی ارایه کردیم و می‌توانستیم گل بزنیم چرا که بازی مالکانه ارائه دادیم و نیمه خوبی را پشت سر گذاشتیم. باید از ضربات ایستگاهی و موقعیت‌هایی که پشت دفاع بدست می‌آوردیم استفاده می‌کردیم. نیمه دوم بازی متعادل بود اما یکسری خطاهایی که به نفع سپاهان گرفته شد بازی را کمی به حریف دادیم. کلا بازی کم موقعیتی بود و نتیجه هم با توجه به وضعیت فنی بازی عادلانه بود.

وی افزود: ما روند خوبی قبل از تعطیلات طی می‌کردیم و توانستیم چهار برد به دست می‌آوریم اما ۶ ملی‌پوش داشتیم و در برخی تمرینات ۱۲ تا ۱۳ نفر بودیم. زمین تمرین هم کیفیت بدی دارد و کار را سخت کرده و واقعا اذیت می‌شویم. بارها درخواست کردیم اما این اتفاق رخ نداد. لیگ فشرده است و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند. باید خودمان را خیلی قوی‌تر کنیم و امکانات هم لازم داریم.

وی در مورد دعوت دوباره و حضور ۶ پرسپولیسی در کمپ‌های سه روزه تیم ملی تصریح کرد: با کی‌روش صحبت کردم و قرار شد در برنامه هفتگی بازیکنان سه روز ریکاوری در اختیار تیم ملی باشند، اما بازی بعدی ۶ روز است و فکر می‌کنم بازیکنان را بیشتر از دو روز نتوانیم به تیم ملی بدهیم. باید به فکر تیم ملی باشیم اما باید تعامل خوبی بین باشگاه و تیم ملی وجود داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص درگیری گفت: من نبودم اما صحبت خاصی نبود. چیزهای کوچک را بزرگ نکنید.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha