نیروی انتظامی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش به ایفای نقش می‌پردازد

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارکنان نیروی انتظامی همچنان و بیش از پیش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و آرامش در جامعه به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا میرحیدری شامگاه جمعه درجمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز هفته فراجا به خانواده بزرگ انتظامی جمهوری اسلامی به ویژه خانواده معظم شهدای انتظامی استان افزود: کارکنان و همرزمان ما در استان همچنان در عرصه ایجاد امنیت برای مردم، مجاهدانه در تمامی عرصه‌ها به ایفای نقش و تلاش خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره پیشگام در مبارزه با توطئه دشمنان علیه نظام در دورانهای مختلف بوده است و این مهم در استان اصفهان با روحیه قوی و اقدامات جهادگونه کارکنان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ای امروز فرماندهان انتظامی در شهرستانها سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بود، گفت: از آیت الله مهدوی امام جمعه موقت اصفهان بواسطه نگاه پدرانه به این مجموعه تشکر بسیار داریم.

رییس پلیس استان اصفهان افزود: نگاه مثبت مسوولان در سطح عالی و از بُعد معنوی به عملکرد کارکنان این نیرو موجب قوت قلب آنها می‌شود.

وی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی استان اصفهان همچنان مصمم‌تر از پیش و با قوت بیشتری در دفاع از خون شهدا به حرکت خود ادامه می‌دهند.

هفته فراجا سال ۱۴۰۱ با شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" از روز شنبه ۱۶ مهرماه آغاز می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha