۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84906039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فاتح نبرد قعرنشینان شد

رشت – ایرنا – تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید تا فاتح نبرد تیم‌های قعرنشین جدول باشد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان عصر جمعه در هفته هشتم لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در هوایی بارانی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را مغلوب کرد.
نیمه اول این دیدار با برتری ملوان همراه بود و بازیکنان این تیم بیشتر توپ را در اختیار داشتند و چند موقعیت مناسب نیز کسب کردند که سرانجام در دقیقه ۲۸ ملوانان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که سجاد بازگیر بازیکن تکنیکی ملوان تبدیل به گل کرد.
در نیمه دوم نیز ملوانان تیم برتر میدان بودند و حملات بیشتری را انجام دادند که در دقیقه ۶۲ مهدی مومنی مهاجم این تیم موفق شد گل دوم ملوانان را به ثمر برساند تا امیدواری این تیم به پیروزی در این دیدار بیشتر شود.
پس از به ثمر رسیدن گل دوم ملوان، تیم صنعت نفت نیز چند موقعیت کسب کرد تا اینکه طالب ریکانی بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۷۷ و از روی یک ضربه ایستگاهی تنها گل تیمش را به ثمر برساند.
اما این گل تاثیری در نتیجه بازی نداشت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ملوان خاتمه یافت تا ملوانان اولین پیروزی خود را در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر کسب کنند.
قضاوت این دیدار را  سعاد وفاپیشه برعهده داشت و علی اکبر نوری و علیرضا طاهرخانی به عنوان کمک داور در این بازی حضور داشتند. طالب ریکانی از صنعت نفت آبادان و سجاد بازگیر از ملوان در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی، مهدی مومنی، میلاد جهانی، میلاد شعبانلو، محمود مطلق‌زاده، مصطفی نائیج‌پور، مجید عیدی، آرمین انبساطی، علیرضا خوش‌کفا، مهران احمدی، سجاد بازگیر و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت.
همچنین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ترکیب طالب ریکانی، حکیم نصاری، احسان مرادیان، امید خالدی، محمد طیبی، فاخر تهامی، حسن بیت‌ سعید، میرهادی میرجوان، حسین ساکی، سینا مریدی، میثم تهیدست و با سرمربیگری فیروز کریمی رو در روی ملوان قرار گرفت.
پیش از این بازی و تا پایان هفته هفتم، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب پنج امتیاز در رتبه پانزدهم و تیم فوتبال ملوان نیز با یک بازی کمتر وکسب ۲ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی این رقابتها قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha