شهدای امنیت برای برافراشتن پرچم ایران اسلامی جان خود را فدا کردند 

ساری - ایرنا - فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: شهدای امنیت برای برافراشتن پرچم ایران اسلامی و تداوم عزت و صلابت این نظام مقدس جان خود را فدا کردند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیاوش مسلمی عصر جمعه در آیین هفتمین روز شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در روستای تاکام ساری افزود : سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی یکی از شخصیت های مخلص و متدین اطلاعات سپاه بود که همه ما به دلاورمردی و صلابت این شخصیت وارسته افتخار می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر اهداف پلیدی داشتند که با هوشیاری مردم حسینی و همیشه در صحنه ایران بار دیگر توطئه آنان خنثی شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: همه ما مدیون شهدای امنیت هستیم و به طور حتم راه این دلاورمردان با قدرت ادامه خواهد یافت و نمی گذاریم پرچم ایران اسلامی به دست نااهلان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در آیین هفتمین روز شهادت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در روستای تاکام شهرستان ساری حضور داشتند.

پیشتر پیکر شهید سردار سید حمیدرضا ‌هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که در درگیری هفته های اخیر تروریست‌ها با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان به شهادت رسید، روز دوشنبه هفته جاری بر دوش اهالی کرمان تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید در شهر کرمان با حضور پرشمار هزاران نفر از شهروندان، فرمانده نیروی زمینی سپاه، مسئولان استانی و نیز کارکنان و فرماندهان نظامی و انتظامی از حسینیه ثارالله(ع) تا چهارراه کاظمی بر دوش مردم و از این محل تا گلزار شهدای شهر کرمان به صورت خودرویی برگزار شد.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمان پس از قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید مدافع امنیت از محل حسینیه ثارالله(ع) کرمان با ندای لبیک یا حسین(ع) و مرگ بر منافق پیکر این شهید بزرگوار را تا جایگاه ابدیش در گلزار شهدای کرمان بدرقه کرده بودند.

سردار شهید اصالتا اهل روستای تاکام شهرستان ساری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha