۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84905841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه آستارا: بیانات اخیر رهبر انقلاب نقشه دشمنان را برهم زد

آستارا- ایرنا- امام‌جمعه آستارا گفت: بیانات و سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار امیدبخش و برهم زننده نقشه‌های شوم دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه آستارا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه‌های نظامی و انتظامی اظهار کرد: دشمن علاوه بر ضدیت با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، با کشور ایران نیز دشمنی دارد و همانطور که ایشان فرمودند، دشمن نمی‌خواهد ایران قوی را ببیند و شاهد پیشرفت مردم ما باشد، لذا از هر کاری برای دشمنی با ایران کوتاهی نمی‌کند.

وی افزود: در این راستا مطالعات دقیق و ریشه‌یابی علت اغتشاشات اخیر ضروری است؛ زیرا وقتی آن حوادث را بررسی می‌کنیم، به خوبی درمی‌یابیم که دشمن چون در عرصه اعتراضات مدنی حرفی برای گفتن و پشتوانه فکری و منطقی ندارد، لذا کار را به اغتشاش و آشوب خیابانی می‌کشاند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اهمیت امنیت در هر کشور و حکومتی بیان کرد: تعبیر زیبای امام خامنه‌ای از امنیت درون‌زا بدین معنی است که ما امنیت را از کسی درخواست نمی‌کنیم، خودمان در زمینه امنیت خودکفا هستیم و حتی توانسته‌ایم امنیت منطقه و کشورهای همسایه را نیز تامین کنیم.

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، به بیان مفهوم امامت و نقش امامت در جامعه پرداخت و وجود فقهای شیعه در عصر غیبت را پناهگاه فکری و اعتقادی مستحکمی برای مردم عنوان کرد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص اوصاف و ویژگی‌های حضرت ولی‌عصر (عج) اضافه کرد: امامت ایشان از آن جهت که تکمیل کننده رسالت و هدف انبیای الهی و جانشینان ایشان در برقراری عدالت و ریشه‌کن کردن ظلم و ستم در جهان خواهد بود، اهمیت خاصی دارد.

وی همچنین با گرامی‌داشت ۱۵ مهرماه روز روستاها و عشایر گفت: نقش روستاییان و عشایر به عنوان زیربنا و اساس در اقتصاد و تولید بسیار مهم است و از این رو از زحمتکشان در بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن به امور مرتبط با این قشر از جامعه رسیدگی می‌کنند، قدردانی می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha