فرمانده انتظامی خراسان رضوی: روزانه ۶هزار ماموریت انتظامی در خراسان رضوی انجام می شود

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به کشف حدود ۲۷تن کشفیات مواد مخدر در یک سال گذشته گفت: روزانه به صورت میانگین ۶ هزار ماموریت انتظامی و درخواست خدمت در تماس مردمی با ۱۱۰ در خراسان رضوی انجام می شود.

به گزارش ایرنا سردار محمدکاظم تقوی در سخنرانی پیش از نماز جمعه مشهد که به مناسبت هفته انتظامی ایراد کرد با ارایه گزارشی از فعالیت های این سازمان در یک ساله گذشته در راستای تامین امنیت اقتصادی و قضایی و مبارزه با قاچاق کالا و مایحتاج عمومی مردم افزود: در این مدت حدود ۵۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط نیروهای مختلف انتظامی استان کشف و توقیف شده است.

وی همچنین با اشاره به این که در بخش جمع آوری معتادان متجاهر نیاز به کمک مردم داریم  ادامه داد: این نیرو در خراسان رضوی متناسب با ظرفیت ها و امکانات سازمانی نیروهای انتظامی در جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کرده است و برای جمع آوری ۱۰۰ درصدی آنها نیازمند مساعدت و کمک و امکانات است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی  همچنین با اشاره به شرایط کرونایی کشور در سال های گذشته و رشادت ها و ایثارگرهای همه مدافعان سلامت در حوزه های مختلف گفت: نیروهای انتظامی در این حوزه نیز تمام تلاش خود را به کار بستند و پذیرای حداقل هزار بیمار کرونایی در مراکز خدماتی خود بوده اند.

تقوی همچنین با اشاره به موفقیت در تامین امنیت در تمامی جاده های منتهی به استان خراسان رضوی در میزبانی از ۶ میلیون و ۵۰۰ زائر در دهه آخر صفر تصریح کرد: همچنین در ایام اربعین حسینی سازمان انتظامی استان به زائران سفر به عتبات عالیات عراق هم ارایه خدمت کرده است که صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه از جمله این خدمات است.

وی همچنین به خدمات داخل مراکز کلانتری به ویژه خدمات مشاوره ای به مراجعان اشاره و تصریح کرد: هم اینک بیش از ۶۰ درصد پرونده ها و مراجعات با کمک و مشاوره نیروهای انتظامی به سازش رسیده و مختومه می شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و معنوی در نیروی  انتظامی گفت: در همین راستا هزار و ۲۰۰ حافظ قرآن و نهج البلاغه در بین نیروهای انتظامی استان آموزش و تربیت یافته اند.

تقوی  از همه اقشار مختلف مردم، علما ، نخبگان و بسیجیان و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی که همیشه حامی و پشتیبان نیروهای انتظامی بوده اند قدردانی و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین از جوانان استان برای حضور و استخدام در نیروی انتظامی برای ارایه خدمت به نظام و کشور دعوت به همکاری کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha