انجمن هنرهای نمایشی مازندران: تخریب و اغتشاش محکوم است/اجازه نمی‌دهیم کسی به فکر تجزیه ایران باشد

ساری- ایرنا- انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران در بیانیه‌ای اعلام کرد: با همدلی، وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی ، تخریب و اغتشاش ویرانگر را محکوم کرده و  اجازه نخواهیم داد که کسی حتی یک لحظه به فکر تجزیه ایران عزیز و سرافرازمان باشد.

در متن بیانیه انجمن هنرهای نمایشی که نسخه‌ای از آن پنج‌شنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: امروزه کارشناسان و تحلیلگران در ارزیابی برکات جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برکات دینی، سیاسی و اخلاقی، دستیابی به استقلال و آزادی را از اصلی ترین برکات این نظام و انقلاب برشمرده و می گویند به ثمر رسیدن انقلاب، رشد قابل توجه اقتصادی، فرهنگی، هنری، سیاسی و امنیتی را در برداشته است.

در ادامه این بیانیه اعلام شده است: در کنار این مهم، پیشرفت های قابل توجهی در حوزه علمی، فناوری، سینما و ...حاصل شده و این موفقیت ها به حدی است که امروز ایران در جرگه برترین کشورها در عرصه های مختلف  قرار دارد.

انجمن هنرهای نمایشی مازندران در ادامه بیانیه با اشاره به حادثه درگذشت غم انگیز مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی و تسلیت این حادثه تلخ و طلب صبر و اجر برای خانواده آن مرحومه، بیان کرده است: انتظار و خواست عمومی می طلبد که پیگیری و بررسی های قانونی با سرعت انجام شود و نتیجه تحقیقات و رسیدگی ها به صورت شفاف به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسد.

در ادامه این بیانیه گفته شده است: اما در حاشیه حوادث اخیر دیدیم که برخی جریانات فرصت طلب و تجزیه طلب وابسته سعی کردند از اعتراضات مسالمت آمیز مردم سوءاستفاده نموده و با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی، به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش روند.

انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران در ادامه این بیانیه ضمن ابراز تاسف از حوادث پیش آمده، تاکید کرده است: با گسترش اخلاق، معنویت و اندیشه در جامعه این موج سواری دشمنان خارجی را خنثی کرده و همچنین اعلام می دارد که ما با همدلی، وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی ، تخریب و اغتشاش ویرانگر را محکوم کرده و  اجازه نخواهیم داد که کسی حتی یک لحظه به فکر تجزیه ایران عزیز و سرافرازمان باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha