وحیدی: مردم سیستان و بلوچستان همواره دست رد بر سینه دشمنان اسلام و انقلاب زده‌اند 

زاهدان- ایرنا- وزیر کشور گفت: بزرگترین دست رد به توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردم سیستان و بلوچستان زده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد وحیدی روز پنجشنبه در جریان بازدید از فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: پلیس و سازمان انتظامی یکی از جایگاه‌هایی است که می تواند نمایشگر وحدت باشد.

وی افزود: از زحمات شبانه روزی شما نیروی انتظامی در حفاظت از مرزها و مردم غیورمان چه سنی و چه شیعه سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم.

وزیر کشور ادامه داد: حداقل ۵۰۰ شهید بلوچ در دوران جنگ تحمیلی تقدیم نظام اسلامی شده و همچنین بزرگترین دست رد به توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب توسط مردم بلوچ زده شده است.

وی بیان کرد: همه این موارد به برکت دو چیز است یکی اسلام که همه را در بر می‌گیرد و دوم مردم نجیب سیستان و بلوچستان در همه عرصه ها افتخار آفرین هستند.

وزیر کشور تاکید کرد: کاملا مشخص است که دشمن با برنامه ریزی پیش رفته و منتظر بوده تا در فرصتی مناسب برنامه شوم‌ خود را پیاده کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد مساله سازی کند چرا که می‌داند هر چقدر در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری بیشتری شود به توسعه نزدیک تر خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: باید بگردیم و عاملان این جنایات را پیدا کنیم چرا که تمام اینها با برنامه‌ریزی انجام شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha