اعلام آمادگی ۱۲ کشور برای حضور در مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ از اعلام آمادگی ۱۲ کشور برای شرکت در دومین دوره جام باشگاه‌های جهان خبر داد و گفت:‌ این مسابقات در آبان ماه امسال در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرشید سلطانی رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی (IPF) قرار شد دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران در آبان‌ماه سال جاری برگزار شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه استان‌های زیادی تقاضای میزبانی این مسابقات را داشتند اما در نهایت میزبانی به کاشان واگذار شد.

وی افزود: به همراهی جمعی از مسئولان فدراسیون طی روزهای اخیر از امکانات شهر کاشان بازدید و تمامی موارد لازم را بررسی کردیم. شرایط خوبی در این شهر مهیاست و انگیزه لازم هم برای برگزاری باشکوه مسابقات بین مسئولان شهری و استانی وجود دارد.

رییس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی ایران در رابطه با تعداد تیم‌های شرکت کننده نیز عنوان کرد: به جز نمایندگان ایران که تیم‌های برتر مسابقات لیگ هستند، مکاتباتی را با کشورهای خارجی داشتیم و دعوتنامه هم برای تعدادی از آنها ارسال شده است. تا این مرحله می توانم بگویم کشورهایی همچون آمریکا، مغولستان، ترکیه، اوکراین، هندوستان، اندونزی، تایوان، سوریه، لبنان، امارات و عربستان آمادگی اولیه خود را برای شرکت مسابقات جام باشگاه‌های جهان اعلام کرده‌اند.

سلطانی گفت: ما بیشتر به دنبال بالا بردن کیفیت مسابقات هستیم و کمیت در اولویت بعدی ما قرار دارد. به همین خاطر باید طی روزهای آینده تعداد تیم‌های شرکت کننده و کشورهای حاضر در مسابقات را نهایی کنیم، امیدواریم طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه در شهر کاشان بتوانیم شاهد یک میزبانی خوب و مسابقاتی با کیفیت بالا باشیم.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha