۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84905213
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پیکان سبزوار به دنبال پیروزی مقابل زاگرس اسلام آباد غرب است

سبزوار- ایرنا- سرمربی تیم هندبال پیکان سبزوار گفت: تیم ما با جدیت به دنبال کسب پیروزی مقابل زاگرس اسلام آباد غرب است و بازیکنان ما در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

حجت راه‌شناس روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار هندبال پیکان سبزوار و زاگرس اسلام آباد غرب، عصر جمعه در سبزوار برگزار می شود که با توجه به میزبانی باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: تیم هندبال پیکان سبزوار با تاخیر شکل گرفته اما در هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان به هماهنگی مطلوبی رسیده اند و دو سه بازیکن جدید نیز به تیم اضافه شده اند.

راه‌شناس افزود: زاگرس اسلام آباد غرب نیز تیمی جوان و هماهنگ است که تمرینات آماده سازی خوبی را گذرانده و یقینا برای کسب امتیاز به سبزوار آمده است.

تیم های پیکان سبزوار و زاگرس اسلام آباد در هفته نخست رقابت ها به ترتیب در برابر سپاهان نوین اصفهان و صنعت مس کرمان نتیجه را واگذار کرده بودند.

سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور از روز شنبه ۹ مهرماه آغاز شد که در این دوره از رقابت‌ها ۱۲ تیم حضور دارند.

سپاهان نوین اصفهان، پیکان سبزوار، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، فولاد سپاهان اصفهان، زغالسنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر هندبال مردان کشور را تشکیل می دهند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha