امام جمعه سرپل ذهاب: اقتدار و مهربانی ۲ ویژگی مهم نیروهای پلیس است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل ذهاب گفت: اقتدار و قدرتمندی پلیس در کنار عطوفت و مهربانی۲ ویژگی مطلوب پلیس از نظر رهبر معظم انقلاب است که تلاشگران خدوم فراجا در اتفاقات اخیر کشور بر اساس این شاخصه ها برای دفاع از حق و حقوق مردم ایستاده و نمی گذارد آرامش و امنیت از مردم سلب شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از پرسنل خدوم انتظامی سرپل ذهاب با تبریک هفته فراجا و قدردانی از تلاش های مجموعه تلاشگران این عرصه، افزود: هدف فراجا به عنوان مهم ترین نهاد اجتماعی ایجاد نظم و امنیت است که همواره کوشیده از طریق تعامل با شهروندان و ابعاد احساس امنیت نقش خود را به گونه بسیار موثری محقق سازد.

وی  اظهار داشت: سبزپوشان مدافع مردم در نیروی انتظامی به عنوان نهادی در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم شناخته می شود و این مسوولیت خطیر را با برنامه ریزی های دقیق و مشارکت مردمی به انجام می رساند.

جانشین انتظامی سرپل ذهاب نیز با تشریح برنامه های هفته فراجا گفت: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مملو از افتخار ها و سربلندی هایی است که به واسطه رشادت‌های فرزندان مومن جان بر کف و انقلاب این مرز و بوم رقم خورده است.

سرهنگ «محمد رستمی» افزود: بدون تردید در بخش بسیار بزرگی از صفحات زرین تاریخ کشورمان مرهون تلاش‌های مخلصانه مومنانه و بی دریغ فرزندان این مرز و بوم بوده است که پای در راه حفظ نظم و ارزش های این انقلاب نهاده و در این مسیر لباس سبز خدمت ایثار را دربر کردند.

هفته فراجا هر ساله از ۱۳ مهر آغاز می شود و شعار امسال این هفته "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" است.

 روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه و نخستین روز هفته فراجا «مرزبان خادم، مرزنشین حامی»، روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه و دومین روز هفته فراجا «پلیس ولایت مدار، ایثار و شهادت»، روز جمعه ۱۵ مهرماه و سومین روز هفته فراجا «پلیس انقلابی، جامعه ایمانی» و  روز شنبه ۱۶ مهرماه و چهارمین روز هفته فراجا «پلیس مردمی، مشارکت اجتماعی» نامگذاری شده است.  

همچنین برای روز یکشنبه ۱۷ مهرماه و پنجمین روز هفته فراجا نام «پلیس هوشمند، بصیرت اجتماعی» و روز دوشنبه ۱۸ مهرماه و ششمین روز هفته فراجا «سرباز فداکار، جوان انقلابی» و روز سه شنبه ۱۹ مهرماه هفتمین روز هفته فراجا نام «پلیس خدمتگذار، سرمایه اجتماعی» انتخاب شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha