نیروهای مسلح کشور خاری در چشم دشمن هستند

قزوین- ایرنا- رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به تلاش های دشمنان برای تضعیف چهره حافظان امنیت در نزد جامعه، گفت: نیروهای مسلح ما از جمله پلیس خاری در چشم دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام فتح‌الله زارعی روز پنجشنبه در آئین غبار روبی گلزار شهدای قزوین که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، افزود: یاد و خاطره شهدای اسلام را گرامی می‌داریم و با آرمان‌های مقدس امام و شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت می‌کنیم.

این مسوول گفت: دشمنان با تلاش برای تضعیف چهره خدوم پلیس در جامعه دنبال ضربه به امنیت پایدار و مثال زدنی میهن اسلامی ما هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح سربازان امام زمان (عج) هستند، اظهار داشت: درود بر زنان و مردان قهرمان نیروی انتظامی که مطیع امر رهبرند و با اقدامات غیورانه خود همچون خاری در چشم دشمنان فرو می‌روند.

حجت الاسلام زارغی افزود: سرمایه‌های این کشور مردان جوانمردی هستند که حافظ مرزها بوده و عرصه را بر دست‌اندازی دشمنان تنگ کرده‌اند.

این مسوول خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح وسیله مهمی برای تقویت بنیه امنیتی کشور هستند تا آن را از آسیب‌های توقف ناپذیر دشمنان و معاندان حفظ و حراست کند.

حجت‌الاسلام زارعی تصریح کرد: جوانان ما به حراست از امنیت ملی کشور مباهات و افتخار کنند زیرا دشمنان با توهین به نیروهای نظامی و انتظامی در پی ضربه زدن به امنیت پایدار این کشورند.

وی با بیان اینکه تضعیف پلیس، تضعیف امنیت است خاطرنشان کرد: امتیاز بزرگ کشور ما امنیت درون زاست که در تأمین آن وامدار هیچ کشور دیگری نیستیم.

آیین غبارروبی، گلباران و عطرافشانی گلزار شهدای قزوین  با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسوولان، و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha