برنامه ریزی دشمن برای کشور نشان از زنده بودن انقلاب دارد

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: دشمن علیه کشور به صورت مستمر برنامه ریزی می‌کند و این نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی زنده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل طهماسبی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره استانی اسوه (انتخاب و معرفی پایگاه مقاومت بسیح برتر) افزود: بسیج در دهه پنج انقلاب با رویکرد و برنامه مشخص و با اتکا به تجربه های چهار دهه گذشته در همه جا در دفاع از انقلاب میداندار بوده است.

وی به نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: امروز بسیج یک نیروی سازماندهی شده و سرباز نظام و گوش به فرمان ولایت فقیه است.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان خاطرنشان کرد: بسیج بدون برنامه نیست و باید بر اساس سند اعتلای بسیج حرکت کنیم که سند بالادستی این اعتلای بسیج هم، بیانیه گام دوم انقلاب است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه بسیج در دهه پنجم انقلاب وظیفه خیلی خاص و مهمی بر عهده دارد، گفت: دشمن می خواست که زحمات، دستاوردها و زیبایی های انقلاب اسلامی دیده نشود ولی در عمل در اجرای توطئه ها ناکام شده است.

وی با بیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی، ارتش سازمان یافته ولایت فقیه و کاملا منعطف است، افزود: بسیج به اقتضای شرایط و موقعیت ها هر جا که لازم بوده برای حراست و دفاع از انقلاب وارد میدان شده است. 

جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با بیان اینکه امسال پایگاههای بسیج استان عملکردها و تلاش های خیلی خوبی داشتند، افزود: سال گذشته ۱۶ غرفه در این جشنواره و نمایشگاه دایر بود ولی امسال تعداد غرفه ها و پایگاههای حاضر به بیش از ۱۱۰ مورد رسید.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه اسوه از ۱۲ مهرماه به مدت سه روز  در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی کاسپین زنجان دایر شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha