۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84905116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی از امشب وارد مازندران می شود

۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84905116
سامانه بارشی از امشب وارد مازندران می شود

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از امشب، پیش بینی کرد که آسمان این استان روزهای جمعه و شنبه ابری و با بارش باران همراه باشد.

به گزارش ایرنا، هواشناسی مازندران، شرایط جوی امروز استان را پایدار همراه با افزایش نسبی دما اعلام و پیش بینی کرد که از امشب با ورود سامانه جدید بارشی آسمان استان ابتدا از سمت مناطق غربی ابری و با بارش باران همراه است. 

طبق پیش پیش بینی هواشناسی با تقویت سامانه بارشی در روزهای جمعه و شنبه علاوه بر بارش باران در سراسر استان بویژه در مناطق غربی که از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، شاهد کاهش چند درجه ای دمای هوا نیز خواهیم بود. 

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که با تقویت این سامانه، دمای هوای استان بویژه در روز جمعه روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت  بگونه ای که دمای هوا در شهرهای ساحلی و جلگه ای بین سه تا ۶ و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیز بین پنج تا هشت درجه کاهش خواهد یافت. 

طبق این جدول با کاهشی شدن دمای هوا، میانگین دمای هوا در روز جمعه در شهرهای و ساحلی بین ۲۲ تا ۲۸ و در مناطق کوهستانی نیز بین ۱۸ تا ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هواشناسی از کاهش شدت ناپایداری جوی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده خبر داد  و پیش بینی کرد که آسمان در طی این مدت صاف تا آفتابی و با افزایش نسبی دما همراه باشد.

ورود سامانه پرقدرت بارشی 

هواشناسی از ورود سامانه پرقدرت بارشی به این استان از بعدازظهر روز دوشنبه آینده به مازندران خبر داد و پیش بینی کرد آسمان این استان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ابری با بارندگی، کاهش دما و با وزش باد همراه است. 

وضعیت دریای خزر از امروز تا روز شنبه آینده مواج و طوفانی پیش بیمی شده است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha