سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: پیروزی را دودستی تقدیم هراز آمل کردیم

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تقدیر از شاگردانش باوجود پذیرش شکست خانگی گفت که بازیکنانش از فرصت‌هایی این بازی برای کسب برتری مقابل تیم پرمهره هزار آمل به خوبی استفاده نکرده و با تقدیم امتیازات، لیگ را با شکست آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رامین بابایی عصر چهارشنبه پس از شکست سه بر صفر در بازی خانگی در هفته دوم لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران بیان داشت: به دلیل حضور ملی‌پوشان و سرمربی تیم ملی در تیم هراز آمل پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم و در نهایت نیز مغلوب تجربه و هماهنگی تیم میهمان شدیم.

وی افزود: در دست‌های دوم و سوم امتیازها نزدیک بود اما بازیکنان شهرداری گنبدکاووس از فرصت‌هایی که برای پیروزی در هر یک از این ۲ دست داشتند، استفاده نکردند.

بابایی اضافه کرد: در بازی‌های نخست لیگ، استرس و برخی ناهماهنگی‌ها وجود دارد که امیدواریم در بازی‌های بعدی با کسب نتایج خوب این باخت خانگی را جبران کنیم.

سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: پیروزی را دودستی تقدیم هراز آمل کردیم

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل هم به خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

بهروز عطایی افزود: چون بازی هفته نخست ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و هراز آمل در لیگ برتر لغو شده بود شناختی از هم نداشتیم با این حال بازیکنان من با تجربه‌تر بازی کردند و پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و هراز آمل در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور که در سالن المپیک شهر گنبد برگزار شد با نتیجه سه بر صفر و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۸ بر ۲۶ و ۳۱ بر ۲۹ به سود تیم میهمان پایان یافت.

فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه باحضور ۱۴ تیم "پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس" آغاز شد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha