امام جمعه ورامین: مردم قدردان تلاش و ایثار پلیس در تامین امنیت هستند

ورامین- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین گفت: مردم ایران اسلامی قدردان تلاش و ایثار فراجا هستند و مردم ورامین نیز از تلاش‌های پلیس در شرق استان تهران در برقراری نظم و امنیت تقدیر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمرتضی محمودی چهارشنبه در دیدار سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون حضور به هنگام مردم، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و  ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که باعث شده توطئه دشمنان نتواند خللی در نظم کشور ایجاد کند.

وی افزود: تلاش‌های ارزشمند پلیس در حفاظت از امنیت مردم قابل تقدیر است و توطئه دشمنان نمی‌تواند این ایثار و از خودگذشتگی را نزد مردم کمرنگ کند.

وی تصریح کرد: رأفت اسلامی و اقتدار مثال زدنی نیروی انتظامی در جریان فتنه اخیر و مقابله با اغتشاشگران باعث شد تا مردم بیش از گذشته قدردان تلاش و ایثار پلیس باشند و ما نیز قدردان زحمات پلیس به ویژه نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران و شهرستان ورامین هستیم.

آیت الله محمودی گلپایگانی علو درجات شهدای نیروی انتظامی را از خداوند متعال خواستار شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی شرق استان تهران در شهرستان‌های هفتگانه تحت پوشش این فرماندهی گفت: پلیس همواره خود را سرباز فرماندهی معظم کل قوا دانسته و برای حفاظت از امنیت کشور، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: نیروهای جانبرکف انتظامی در هر جای کشور پهناور ایران اسلامی که به وجود آنان برای برقرار نظم و امنیت نیاز باشد حضور یافته و در مسیر حفظ اقتدار نظام از جان خود نیز می‌گذرند.

فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از مردم شهرستان های شرق استان تهران به ویژه مردم شهید پرور ورامین به خاطر حضور به موقع در صحنه و حمایت از پلیس تشکر کرد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha