رحمتی: به بی‌نظمی‌های لیگ عادت کرده‌ایم؛ بازیکنان جوان آلومینیوم نیاز به زمان دارند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:‌ به بی‌نظمی‌ در برنامه‌ریزی و برگزاری لیگ عادت کرده‌ایم و مسئول سازمان لیگ نیز با خنده از پاسخگوی به سوالات عبور می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ سیدمهدی رحمتی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: تقابل تیم‌های جوان و باانگیزه را شاهد خواهیم بود و گمان می‌کنم که دیدار خوب و جذابی شود. ما هم برای کسب امتیاز کارمان را در این بازی آغاز می‌کنیم.

وی افزود: اکنون در تلاش برای بسته نگه داشتن دروازه‌مان و کسب امتیاز هستیم و باید فردا نیز برای رسیدن به هدفمان، تلاش کنیم.

رحمتی در خصوص تعطیلات لیگ به دلیل درپیش بودن جام‌جهانی ۲۰۲۲، عنوان کرد: از این وقفه‌ها استفاده می‌کنیم چراکه تیم جوانی داریم و تغییرات زیادی ایجاد کرده‌ایم.به همین دلیل نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی برسیم.

سرمربی آلومینیوم افزود: جام‌جهانی بحث جدایی دارد و همه مسابقات باشگاهی تعطیل می‌شود. البته می‌دانیم که برگزاری خوب لیگ نیز در همه دنیا یک امر مهم است و چنانچه تاریخ دیدارها مشخص باشد و برنامه مدونی طراحی گردد، ما هم از این برنامه‌ریزی استفاده می‌کنیم.

وی در مورد تغییر زمان و محل برگزاری دیدار با پیکان تصریح کرد: به این بی‌نظمی‌ها عادت کردیم تا روز بازی ساعت 12 هم آمادگی داریم که سهیل مهدی تغییرات را انجام دهد. نه تنها من بلکه اکثر تیم‌ها از این مسأله ناراحت هستند. هنوز هم جواب سوالم در خصوص لغو دیدار ملوان با فولاد را نگرفته‌ام. سهیل مهدی عادت دارد مسائل را با خنده و شوخی رد می‌کند.

رحمتی ادامه داد: از همکاری باشگاه تشکر می‌کنم که به هماهنگی ما محل برگزاری دیدار را تغییر داد. آنان زمین تمرین مناسب در اختیار آلومینیوم گذاشتند و ما هم با برگزاری در ورزشگاه انقلاب کرج موافقت کردیم. بحث همکاری و تعامل در همه جای دنیا است ما هم سعی می‌کنیم این کار را انجام بدهیم اما باید منطقی و معقول باشد.

وی در خصوص برنامه‌های تدوین شده تیمش، گفت: کارمان را با برنامه دو ساله آغاز کردیم. سعی داریم تیمی جوان و با قدرت را آماده کنیم و در تمام مسابقات هم با تمام قوا شرکت می‌کنیم. بازیکنان خوبی داریم و خوشحالم در کنار این بازیکنان هستم که با تمام وجودشان بازی و در تمرینات در مسابقه حاضر می‌شوند. مشکلی در ساخت موقعیت گلزنی نداریم بلکه فشار و استرس در هفته‌های اول روی بازیکنان‌ ما زیاد بود که رفته رفته هم بهتر خواهد شد.

این دیدار ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران و به میزبانی پیکان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha