نوجوانان ایران آماده دیدار با لائوس؛ تمرین پنالتی در دستور کار شاگردان عبدی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نوجوانان ایران با برگزاری آخرین تمرین خود، برای دیدار با لائوس در مرحله مقدماتی جام ملت های کمتر از ۱۷ سال آسیا، آماده شدند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نوجوانان ایران که قرار است فردا (چهارشنبه) در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های کمتر از ۱۷سال آسیا به مصاف لائوس برود، امروز آخرین تمرین خود را برگزار کرد.

در این تمرین که ۹۰ دقیقه به طول انجامید بازی‌سازی از جناحین، ارسال‌های قُطری و تمرین پنالتی از جمله برنامه‌های تمرینی شاگردان حسین عبدی بود. قرار بود این تمرین در زمین اصلی بازی انجام شود اما به دلیل حفظ شرایط چمن در زمین دیگری پیگیری شد.

دیدار دو تیم فردا و از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد. مسابقات گروه نهم مرحله مقدماتی جام ملتهای فوتبال کمتر از ۱۷سال آسیا از سیزدهم مهر در ورزشگاه دولن اومورزاکوف شهر بیشکک قرقیزستان آغاز می‌شود.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر لائوس و قرقیزستان سفید می‌پوشد و در دیدار مقابل هنگ‌کنگ با پیراهن قرمز به میدان می‌رود. همچنین در این مسابقات تیم‌ها اجازه استفاده از ۵ تعویض را دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha