نایب رییس فدراسیون فوتبال از احتمال حضور نکونام در تیم ملی خبر داد

اهواز - ایرنا - نایب‌رییس فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری جواد نکونام با تیم ملی گفت:‌ فدراسیون نمی تواند به تصمیم باشگاه فولاد بی اعتنا باشد ولی چون بحث فوتبال ملی است شاید بتوان در این زمینه تعامل و مذاکره کرد.

به گزارش ایرنا منصور قنبرزاده سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کی‌روش شخصا در خصوص دستیارانش تصمیم گیری می‌کند اگرچه نظر کی روش، جواد نکونام است در حالی که او با باشگاه فولاد قرارداد دارد و ما هم نباید انتظارمان فراتر از قانون باشد. 

نایب‌رییس فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر هیچ گزینه ایرانی جز نکونام از سوی کی‌روش معرفی نشده و اگر هم باشد خود کی‌روش تعیین می کند. برای ما نظر نکونام محترم است و ابتدا  خود او باید بخواهد که به عنوان دستیار کی‌روش همکاری کند.

وی افزود: من نمی‌گویم حضور نکونام در تیم ملی منتفی است اما تا امروز که نکونام اعلام کرده که با باشگاه فولاد قرارداد دارد،شاید چهار روز دیگر نظر وی تغییر کند.

قنبرزاده در خصوص برقراری VAR برای مسابقات لیگ افزود: فیفا پنج شرکت را به ما معرفی کرده که به دلیل یک سری از مسائل، نمی توانیم با یکی از این شرکت‌ها قرارداد ببندیم و باید صلاحیت این شرکت‌ها توسط نهادهای ذیربط و امنیتی کشور تأیید شود. 

وی افزود: ما با این نهادها مکاتباتی داشته‌ایم و ظاهراً از پنج شرکت معرفی شده یکی، ۲ شرکت تحت بررسی نهایی هستند اما تا تأیید نهادهای ذیربط را نداشته باشیم، نمی‌توانیم کاری در این خصوص انجام دهیم. 

قنبرزاده گفت: ما در این زمینه مشکل مالی و قراردادی نداریم و اگر امروز این تأییدیه به دست ما برسد فکر می‌کنم ظرف ۱۰ روز قرارداد نهایی خواهد شد.

گفتنی است جواد نکونام برای سومین فصل مداوم هدایت تیم فولاد خوزستان را برعهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha