استاندار خراسان رضوی: اکسیر وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: وحدت اکسیری است که همه توطئه‌های دشمنان اسلام و کشور را خنثی می‌کند و همه آنچه در ابعاد مادی و معنوی نیاز داریم در سایه هم‌بستگی به دست می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در آیین قرعه کشی واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تلفیقی تایباد افزود: اگر وحدت جامعه دچار خدشه شود آرامش مردم نیز دچار مشکل می شود.

وی گفت: اهل تسنن و تشیع قرنها با وحدت اعتقادی و دینی در استان و این منطقه در کنار هم زندگی می کنند، که این وحدت مورد افتخار استان است، استانی که مزین به وجود و نام آقا علی بن موسی الرضا (ع) است.

استاندار خراسان رضوی، امنیت را زیرساخت توسعه کشور دانست و گفت: دشمنان این مرز و بوم و دشمنان جامعه اسلامی به خوبی دریافته اند که جمهوری اسلامی در مسیر رشد، تعالی و قدرتمند شدن قرار دارد.

نظری افزود: فلسفه استقرار نظام مقدس اسلامی، ایجاد زمینه تعالی انسانها با تکیه بر تعالیم اسلامی با اتکا بر حضور مردم است و هر جا مسوولان در حال خدمت به مردم هستند دشمن نگران می شود.

وی وحدت را عامل حفظ امنیت در جامعه دانست و گفت: رابطه و وحدت مسوولان و مردم تکیه گاه اصلی قدرت در نظام اسلامی است و این رابطه از طریق خدمت مسوولان به مردم تامین می شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در چند روز اخیر فتنه هایی با تحریک استکبار جهانی، رژیم صهونیستی و گروهکهای استکباری با اغتشاش و ترور در برخی نقاط کشور همراه شد که با همکاری مردم و با اتحاد مثال زدنی شما در خراسان رضوی شاهد هیچ حادثه خاصی نبودیم.

نظری افزود: در نتیجه همین وحدت است که امنیت هم حاصل خواهد شد و پیشرفت و تعالی در ابعاد مختلف زندگی محقق می شود و سنگرهای ترقی را به فضل الهی و با اتکای به عنایات خداوند و حضور در صحنه مردم فتح خواهیم کرد.

وی گفت: البته باید همواره نسبت به توطئه های دشمن هوشیار بود، ساده اندیشی بلای جان ملتها و جوامع اسلامی است و بصیرتی لازم است که مردم بتوانند تفاوت میان دشمن و دوست را تشخیص دهند، اتفاقات را ببینند و صحنه گردانها را بشناسند و باتکیه بر اصول انقلابی خود و هدایت رهبر انقلاب، راه را تشخیص دهند.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha