فرماندار خوی: هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

ارومیه - ایرنا - فرماندار ویژه خوی با تاکید بر رصد مستمر قیمت‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی، گفت: هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی بازار این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، ذبیح الله کاظمی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه هیچ گونه کاستی در نظارت بر بازار به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود، افزود: با توجه به گزارش بازرسان، در تامین اقلام مورد نیاز مردم و کالاهای تنظیم بازار، کمبودی در شهرستان نداریم.

وی با اعلام اینکه ذخیره سازی کافی از کالاهی اساسی مانند برنج، گوشت، مرغ و سایر اقلام  مورد نیاز مردم در سطح شهرستان انجام شده است، اضافه کرد: مردم هیچ گونه نگرانی پیرامون این موضوع نداشته باشند.

فرماندار خوی تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی را از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار عنوان کرد و ادامه داد: این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

کاظمی اضافه کرد: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت‌ها باید کنترل و نظارت مستمر ادامه یافته و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha