استاندار مرکزی: ارتباط چهره به چهره با مردم فرآیند خدمتگزاری را تسهیل می‌کند

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ارتباط چهره به چهره به مردم فرآیند خدمتگزاری را تسهیل می‌کند و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» روز سه شنبه در ملاقات مردمی با شماری از مردم استان مرکزی در اراک، افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی، بانک‌ها و شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف مرتبط با نظام اداری استان و کشور بر اساس رویکرد دولت سیزدهم باید ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم داشته‌ باشند.

وی ادامه داد: دسترسی مردم به مسئولان استانی استان مرکزی باید در حد امکان ساده باشد و مدیران افزایش رضایتمندی مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در برخی موارد امکان دارد با یک تصمیم کلی بتوان تعداد زیادی از درخواست‌ها و مشکلات مردم به صورت یکپارچه تعیین و تکلیف و برطرف شود که این مهم افزایش رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

مخلص الائمه با یادآوری برگزاری نشست با مدیران ارشد سازمان اوقاف کشور و مسئولان استانی استان مرکزی گفت: در این نشست موارد مختلفی مطرح و در برخی موارد مقرر شد یک حکم واحد صادر شود و تعداد زیادی از درخواست‌ها ذیل این واحد مورد رسیدگی قرار گیرد و بقیه به صورت موضوعی و خاص بررسی شوند.

وی یادآور شد: در ملاقات مردمی امروز تعدادی از درخواست‌های مردمی در حوزه تولید، تغییر کاربری، تعاونی مسکن، استخدامی و ارتقای شغلی مورد بررسی قرار گرفت و به خواسته متقاضیان پاسخ مثبت داده شد.

استاندار مرکزی گفت: مسئولان استانی این استان همواره در دسترس هستند و رسیدگی به مشکلات شهروندان تنها منوط به نشست‌ مسئولان با مردم نبوده و سامانه سامد به صورت ۲۴ ساعاته برای برای دریافت مشکلات و مسائل مردمی فعال است. 

مخلص الائمه اظهار داشت: در سفر ریاست جمهور به استان مرکزی ۶۰ تا ۷۰ هزار درخواست مردمی مورد رسیدگی قرار گرفت.

استان مرکزی با مساحتی معادل ۲۹ هزار و ۱۲۷ کیلومترمربع، هشت و یک دهم درصد از مساحت کل کشور را در برگرفته و از شمال به تهران و قزوین، از غرب به همدان، از جنوب به اصفهان و لرستان و از شرق به قم و اصفهان محدود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha