۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84903819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶۳ تُن قیر رایگان به شهرداری های رازوجرگلان اختصاص یافت

بجنورد- ایرنا- معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رازوجرگلان در خراسان شمالی گفت: ۴۶۳ تن قیر رایگان برای اجرای طرح های عمرانی به سه شهرداری راز، غلامان و جرگلان اختصاص یافت.

احمد وحیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان قیر در راستای آسفالت خیابان، راه‌های دسترسی و معابر شهری این شهرستان مرزی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: جدول گذاری و زیرسازی معابر برعهده شهرداری ها است و با این سهمیه قیر بخشی از معابر شهری ساماندهی خواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه روستاهای زیادی در این منطقه مرزی معرض شن های روان قرار دارند، بیان کرد: با آسفالت معابر تردد برای اهالی این مناطق تسهیل خواهد شد.

وی با اشاره به تخصیص ۱۱ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه توزیع آب رازوجرگلان، خاطرنشان کرد: پارسال نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اصلاح شبکه های توزیع آب این شهرستان اختصاص یافت که با این میزان اعتبار تنها چهار درصد از شبکه های آبرسانی بازسازی شد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری رازوجرگلان افزود: اینک افزون بر ۵۰ درصد شبکه های توزیع آب این شهرستان در بخش های مرکزی، غلامان و جرگلان فرسوده است.

وزارت کشور در سوم شهریور ۹۸ مجوز تاسیس شهرداری در شهر غلامان، مرکز بخش غلامان و شهر یکه ‌سعود، مرکز بخش جرگلان در شهرستان مرزی رازوجرگلان خراسان شمالی را صادر کرد.

با ارتقای راز و جرگلان به شهرستان، شهر راز به عنوان مرکز بخش راز و شهرستان اعلام شد و بخش غلامان به مرکزیت روستای غلامان و جرگلان به مرکزیت یکه سعود به عنوان بخش های تابعه آن تعیین شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha