۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84903544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم راهش را گم نمی‌کند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم و خون هزاران شهید والامقام، راهش را گم نخواهد کرد و امروز نیز همانند تمامی عرصه‌ها، ملت ایران در ناکامی دشمنان، قوی ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" دوشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه اجنبی در این آب و خاک راهی ندارد تاکید کرد: دستگاه قضایی با تمامی عوامل ایجاد اغتشاشات در کشور با جدیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: عده‌ای که سر سفره نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ شده‌اند، در حوادث و اتفاقات اخیر شتاب‌زده اظهارنظر کردند و با موضع‌گیری‌های خود موجب تحریک مردم شدند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه عده‌ای گمان می‌کنند در هر حوزه‌ای صاحب‌نظرند، تاکید کرد: طبق تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب، این موضع‌گیری‌ها اهمیتی ندارد.

اسماعیلی همچنین با اشاره به حضور برخی جوانان در کف خیابان‌ها که ناشی از فضای مجازی و تحرکّات دشمنان است، بیان کرد: شما فرزندان این آب و خاک و نسل آینده این نظام هستید و نباید تحت تاثیر نقشه گمراه‌کننده دشمنان و تبلیغات بدخواهان نظام، آب به آسیب دشمن بریزید و دشمن شادکن باشید.

وی با تاکید بر اینکه نظام همه شما جوانان را دوست دارد و نگران شماست، خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: بدون شک مسیری که ناخودآگاه در امتداد آن قرار می‌گیرید، انتهایش تجزیه ایران اسلامی است.

معاون استاندار همدان ادامه داد: کسانی‌که در حوادث اخیر سناریوسازی می‌کنند، به دنبال تجزیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگز به فکر شما جوانان نیستند.

اسماعیلی گفت: جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی همچون سوریه، عراق، لیبی و افغانستان قابل مقایسه نیست و دوران بزن در رو دیگر تمام شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: اختلاف‌ نظرهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، مبنای تفرقه نیست و مردم شجاع ایران با وحدت، همدلی، آگاهی و ایمان در مقابل همه ترفندها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده اند و مغلوب نقشه‌های آنان نخواهند شد.

به گفته وی جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ در اشغال خارجی‌ها و رژیم بعثی عراق و در کوران حوادث و ترور بود، اما توانست همچون ققنوسی سر بلند کند و ۴۳ ساله شود.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با همه سختی‌ها، مشکلات، تحریم‌ها و تهدیدها کنار هم ایستاده‌اند و در راه عزت ایران اسلامی جان داده‌اند و هیچگاه اجازه ندادند پای اجنبی به این کشور باز شود.

ملایر یکی از شهرهای پیشرو در حوزه وقف است

اسماعیلی، ملایر را یکی از شهرهای پیشرو و برتر در حوزه وقف دانست و بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات، اقدامات و عواید وقف به مردم شد و افزود: باید با همراهی مردم و مسئولان سنگ بنای جدیدی در حوزه وقف پایه‌ریزی شود تا مردم این شهرستان هرچه بیشتر طعم شیرین خدمت در امور خیریه را بچشند.

فرماندار ملایر: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم راهش را گم نمی‌کند

وی تاکید کرد: در حوزه‌های درمانی همچون ساخت بیمارستان، سرمایه‌گذاری و اقتصادی و فرهنگی از سوی اوقاف و امور خیریه، باید اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم بخورد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین خدمات و تلاش‌های ارزنده دست‌اندرکاران ستاد اربعین، موکب‌داران، خادمان، هیات‌های مذهبی در عزاداری محرم و صفر و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این شهرستان را ستودنی خواند و گفت: هیچ شهری با کیفیت ملایر، موکب و خادم نداشت و مردم ملایر در پذیرایی از زائران اربعین سنگ تمام گذاشتند.

اسماعیلی ملایر را شهر وحدت و دفاع از اسلام و انقلاب دانست و افزود: با اقدامات پیشگیرانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اشراف کامل اطلاعاتی، ملایر در اتفاقات اخیر با کمترین چالش و خسارت مواجه بود و مردم این شهرستان در این عرصه نیز خوش درخشیدند.

اوقاف در ایجاد واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری ورود جدی‌تری داشته باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اقدامات خوب اوقاف و امور خیریه در حوزه‌های مختلف این شهرستان را قابل تقدیر دانست و گفت: انتظار ما این است با توجه به ظرفیت عظیم این شهرستان در حوزه وقف، اوقاف و امور خیریه در حوزه مبل و منبت، ایجاد واحدهای تولیدی مواد اولیه مبلمان و منبت، اشتغال‌آفرینی و سرمایه‌گذاری ورود جدی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" با اشاره به فعالیت خوب موکب‌های اربعین در پذیرایی از زائران امام حسین(ع) تاکید کرد: موکب‌های اربعین فعالیت‌های خود را به روزهای اربعین محدود نکنند و به عنوان مراکز فرهنگی سالانه در مناسبت‌های مختلف به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، ضمن تشکر از شورای تامین شهرستان ملایر در اقدامات اخیر گفت: مردم نباید اقدامات ۴۳ ساله نظام را نادیده بگیرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزایش سطح رضایت‌مندی مردم را یک متغیر پیشگیرانه از اعتراضات مردمی و به عنوان وظیفه مهم مسئولان برشمرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با روی گشاده پذیرای ارباب رجوع باشند.

حجت الاسلام آزادیخواه خواستار فعالیت دوباره حلقه‌های صالحین شد و ادامه داد: جوانان و نوجوانان از این طریق می‌توانند پاسخ شبهات خود را دریافت کنند.

وی به خرید ۷.۵ میلیون تُن گندم امسال از سوی دولت اشاره کرد و گفت: دولت ۸۲ هزار میلیارد تومان پول گندم را به کشاورزان پرداخت کرد و امسال کمبودی در تامین گندم نداریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی را یک ضرورت برشمرد و افزود: نظارت‌های قانونی در رابطه با محیط زیست نسبت به واحدهای تولیدی باید انجام شود، اما این نظارت‌ها نباید موجب تعطیلی واحدهای فروسیلیس و دیگر واحدهای تولیدی شوند.

به گزارش ایرنا؛ در نشست شورای اداری شهرستان ملایر "محمد فارسی" به عنوان بخشدار جوکار و "محمدرضا احمدی" به عنوان بخشدار زند معرفی شدند.

همچنین به مناسبت دهه وقف، از خدمات و تلاش‌های اعضای ستاد اربعین شهرستان، موکب‌داران، هیات‌های مذهبی، پیرغلامان، مداحان، خادمان و اصحاب رسانه در برپای مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان، مراسم سوم سیدالشهدا(ع) و پذیرایی از زائران اربعین حسینی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha