۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۰:۰۰
کد خبرنگار: 1367
کد خبر: 84903486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: آشوبگران ‌با آسیب به نظام، گناه اجتماعی انجام می‌دهند

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: افرادی که با آشوب‌ به نظام جمهوری اسلامی لطمه و آسیب وارد می‌کنند، گناه اجتماعی انجام می‌دهند و قابل استغفار نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری کاشان، اظهار داشت: گناه وقتی اجتماعی شد و لطمه به انقلاب اسلامی وارد کند، حق‌الناس است.

وی افزود: به تعبیر امام راحل چون این انقلاب اسلامی آغاز حکومت الله بر جهان و آمال و آرزوی ۱۲۴ هزار پیغمبر است، آشوب‌گران بدانند اگر انقلاب صدمه ببیند نه فقط از ۸۰ میلیون نفر ایرانی بلکه باید از تمام مومنان در طول تاریخ، حلالیت بطلبند.

امام جمعه کاشان با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه علق، خطاب به مدیران و مسوولان شهرستان کاشان، خاطرنشان کرد، امام زمان (عج) مظهر خداوند متعال است و بر اعمال ما نظارت می‌کند، بنابر این مسوولان باید همواره امام زمان (ع) را ناظر خود ببینند.

وی با بیان اینکه برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیلی هزینه شده است، تاکید کرد: صندلی‌هایی که مدیران و مسوولان بر آن تکیه زده‌اند خون پاک ۲۵۰ هزار شهید والامقام نثار شده است.

وی تصریح کرد: معاونان فرماندار و تمامی مدیران و مسوولان، فرماندهان نظامی و انتظامی کاشان باید کمک کار فرماندار این شهرستان باشند.

فرماندار ویژه کاشان نیز در این نشست گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی، صهیونیسم و استکبار در روزهای گذشته با تمامی امکانات در فضای حقیقی و مجازی تلاش کردند یک بار دیگر در برابر این نظام مقدس، عرض اندام کند.

محمدشریف زارعی، با اشاره به اغتشاشاتی که در برخی شهرها و مناطق ایران رخ داد، افزود: به برکت خون شهدا، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیجیان و قشرهای مختلف، مردم این مکر، حیله و ترفندی که دشمن به علت مرگ مهسا امینی، به کار بسته بود، این بار نیز با دژ مستحکم حضور مردم انقلابی روبه‌رو شد.

فرمانداری کاشان خاطرنشان کرد: برخی سلبریتی‌ها که با بهره‌گیری از امکانات نظام اسلامی به این جایگاه رسیده‌اند، مردم آنها را می‌شناسند و افتخار می‌کنند که در فضای مجازی میلیونی دنبال‌کننده دارند، بدانند محبوبیت آنها از برکت و ثمره نظام و خون شهدا است.

در این نشست، هادی اکبری و جواد مزروعی به عنوان معاونان هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ویژه کاشان معرفی و از خدمات حسین عبدالله‌زاده و مسعود خاندایی معاونان پیشین قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha