۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84903258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان توطئه های دشمنان را بشناسند

کرج - ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش آموزان با بصیرت توطئه های دشمنان را بشناسند و با هوشیاری آن را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، علی حجرگشت روز دوشنبه در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت بسیج فرهنگیان استان البرز در کانون امام علی (ع) برگزار شد، افزود: بسیاری از دشمنان تلاش می کردند با تبلیغات منفی مانع بازگشایی مدارس شوند اما اراده فرهنگیان بر این موانع غلبه کرد و ما امروز شاهد شور و نشاط در سطح جامعه خصوصا مدارس هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان دختر و پسر همانند فرزندان معلمان هستند، خاطرنشان کرد: مدت طولانی دانش آموزان از مدارس به دلیل بیماری کرونا دور بوده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند.

وی بیان داشت: ما فرهنگیان نگران امنیت دانش آموزان و دانشجویان هستیم لذا خانواده ها با مراقبت از فرزندانشان اجازه ندهند فرزندانشان در دام تفکرات کینه توزانه دشمنان، آسیب ببینند.

حجرگشت با بیان اینکه شاید کم کاری هایی در گذشته صورت گرفته باشد، افزود: اما مردم متعهد ایران همیشه در صحنه دفاع از اسلام، انقلاب و نظام حاضرند و این موضوع موجب خشم دشمنان و برنامه ریزی برای آسیب زدن و ایجاد نا امنی در کشور می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: حماسه آفرینی مردم ایران در دوران دفاع مقدس و شهید سردار سلیمانی در سوریه را به یاد آورید که چگونه دشمنان را شکست دادند پس نباید اجازه دهیم اتفاقی برای آینده سازان کشور در این توطئه بیفتد.

وی تاکیدکرد: امروز هم توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب و بازخوانی تاریخ گذشته و توجه به نوع عمل و لزوم الگوگیری از آنها بسیار مهم است.

در این همایش حسین عبدالهی مسئول آموزش بسیج اساتید کشور هم پیرامون مسائل روز ایران و جهان برای فرهنگیان استان البرز سخن گفت و بر هوشیاری معلمان و دانش آموزان در مقابل توطئه ها وجریانات اغتشاشگرانه هفته های اخیر در ایران اسلامی تاکیدکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha