۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84903041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زاهدی وفا با برقراری تعادل و آرامش وزارت تعاون را ارتقا می‌دهد

انزلی - ایرنا - نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: زاهدی وفا می تواند با برقراری تعادل و آرامش وضعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ارتقا دهد.

 حسن محمد یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دانش آموختگان رشته اقتصاد و در حوزه ها و امور مربوط به این وزارتخانه مسلط است و توانایی حل معادلات و مسائل این مجموعه و مباحث مطرح شده را دارد.

وی با بیان اینکه نخستین خواسته نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی، سامان بخشی و پاسخگویی این وزارتخانه در قبال مسائل این حوزه است، عنوان کرد: زاهدی وفا می تواند با پاسخگویی و اقتداری که از وزیر در مورد عملیاتی شدن دستوراتش انتظار می‌رود این خواسته‌ها را تحقق بخشد.

 وی ادامه داد : این بلاتکلیفی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ضرر مردم خواهد بود و باید سریعتر تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر وماسال با اشاره به سهم خواهی‌هایی که از این وزارتخانه شده است، عنوان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس اولین مرجعی خواهد بود که در برابر این سهم‌خواهی‌ها خواهد ایستاد و خواستار عدم تمکین وزیر خواهد بود و زاهدی وفا به عنوان گزینه پیشنهادی برای این وزارت خانه می تواند با رویکرد خود مبنی بر روشنگری و تعامل بیشتری با کمیسیون ها از جلسه فردا رای لازم را کسب کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha