۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84902908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آستارا: موفقیت در جنگ نرم را مدیون رزمندگان دفاع مقدس هستیم

آستارا- ایرنا- فرماندار آستارا گفت: موفقیت‌های امروز خود را در عرصه جنگ نرم با دشمن مدیون بهره‌گیری از جانفشانی و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عنایت رضایی‌پور روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان نجف‌یار و نصیری اسبویی به اهمیت نقش حضور مردان خدایی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: بر این اساس امروز سرکشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است.

وی بیان کرد: جوانان دیروز قلم خود را بر زمین گذاشتند، در راه خدا به مبارزه با دشمن پرداختند و اکنون جوانان گام دوم انقلاب با قلم، ایمان و اعتقاد راسخ به جنگ نرم با دشمن رفته‌اند و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر همگان اثبات می‌کنند.

فرماندار آستارا انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان را یک امر بسیار ضروری برشمرد و اظهار کرد: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جدا از ایثارگری و رشادت نیست و باید همواره قدردان شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم.

وی با اشاره به اینکه اجر اخروی خانواده شهدا قابل محاسبه و مقایسه نیست، گفت: مادران شهدا با صبر زینبی درس ایثار و استقامت را به ما دادند و امروز تجدید میثاق با شهدا وظیفه هر ایرانی است.

شهید عباس نجف‌یار متولد سال ۱۳۴۷ بود که در سن ۱۹ سالگی در سال ۱۳۶۶ در حلبچه و شهید ضرغام نصیری اسبویی متولد سال ۱۳۴۷ بود که در سن ۲۰ سالگی در سال ۱۳۶۷ در گامیش عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مردم آستارا در مجموع ۱۶۷ شهید گلگون کفن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند. 

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha