شمسایی: نیاز داشتیم تا بازیکنان تیم ملی فوتسال در یک چهارم نهایی آماده باشند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازی دادن به بازیکنان مختلف، استراتژی ما در کنار استفاده از تاکتیک‌های مختلف بود. ما نیاز داشتیم تا بازیکنان‌مان در مرحله یک چهارم نهایی آماده باشند.

به گزارش ایرنا، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص آخرین دیدار ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ و پیروزی برابر لبنان اظهار داشت: بازی دادن به بازیکنان مختلف، استراتژی ما در کنار استفاده از تاکتیک‌های مختلف بود. ما نیاز داشتیم تا بازیکنان‌مان در مرحله یک چهارم نهایی آماده باشند. از نتیجه راضی هستم. با این ۱۰ بازیکن جدید، ما به زمان نیاز داریم تا سازگار شویم.

وی ادامه داد: من رابطه خاصی با بازیکنان دارم و فقط فوتسال و سرمربی بودن نیست. من دوست آنها هستم. به همین دلیل است که بعد از گل اول دیدید که من را تصدیق کردند.

ایران هر ۹ گل به لبنان را بدون استفاده از گزینه پاورپلی به ثمر رساند و شمسایی معتقد است با توجه به عملکردی که داشته، این حرکت یک ضرورت نیست.

سرمربی ایران در این خصوص گفت:‌ ما دو موقعیت در مورد زمان استفاده از بازی پاورپلی داریم. اولین مورد داشتن مالکیت توپ است. دوم اینکه در صورت عقب افتادن از بازی، سعی می‌کنیم ریسک کنیم و از قدرت بازی برای گلزنی استفاده کنیم. تا به حال در مسابقه‌ای عقب‌نشینی نکرده‌ایم و امیدوارم مجبور نباشیم در این رقابت‌ها از آن استفاده کنیم.

شمسایی ضمن تمجید از عملکرد مسلم اولادقباد اظهار داشت: ما منتظر گلزنی او بودیم، اما مسلم همیشه مشغول پاس گل دادن است. در نهایت، در بازی لبنان دیدیم که او بیش از یک بار گل می‌زند و این مایه دلگرمی است.

تیم ملی فوتسال کشورمان با سه پیروزی در مرحله گروهی، به عنوان صدرنشین از گروه سوم صعود کرد و روز سه‌شنبه از ساعت ۱۱ باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویتنام برود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha