۳۰۰ ورزشکار همدانی به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعزام شدند

همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۳۰۰ ورزشکار دختر و پسر از این استان در قالب ۲۴ هیات ورزشی به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعزام شده اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، «علی ضمیری کامل» با اشاره به آغاز سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، اظهار داشت: این دوره از المپیاد در ۲۸ رشته ورزشی و به میزبانی هفت استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در استان تهران رشته‌های "تیراندازی، تیراندازی با کمان، شیرجه، واترپلو، اسکیت، وزنه‌برداری، گلف، کشتی آزاد و فرنگی و قایقرانی"، در استان آذربایجان شرقی رشته‌های "سه‌گانه و دوچرخه‌سواری"، در استان اصفهان رشته‌های "بسکتبال، بوکس، هندبال، تنیس روی میز و جودوی بانوان"، در استان زنجان رشته "سنگنوردی"، در استان مازندران رشته‌های "ژیمناستیک، والیبال و بدمینتون"، در استان یزد رشته‌های "شمشیربازی و هاکی" و در استان همدان رشته "ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای" برگزار می‌شود.

وی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد را شناسایی نخبه‌ها و اعزام آنان به رویدادهای بین‌المللی عنوان و ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران همدانی بتوانند در این دوره از رقابت ها موفق عمل کنند و صاحب جایگاه کشوری شوند.

همدان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزش های زورخانه‌ای کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: رقابت های ورزش های زورخانه ای المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

«علی حقیقی» افزود: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر از روز هشتم مهرماه آغاز شده و این مسابقات حدود یک ماه به طول خواهد انجامید.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در ۲۸ رشته در ۲ بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان و با شرکت چهار هزار و ۷۸۱ دختر و ۶ هزار و ۵۱۵ پسر در این طرح استعدایابی حضور خواهند داشت.

حقیقی با بیان اینکه همدان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزشهای زورخانه‌ای کشور خواهد بود، تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها ورزشکاران از ۲۰ تا ۲۲ مهرماه سالجاری در رشته های تیمی زورخانه ای و مهارت های فردی اعم از چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با قدردانی از وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این رویداد بزرگ کشوری گفت: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر موجب کشف نخبگان ورزشی و در نتیجه تضمین ورزش قهرمانی ایران اسلامی در سالهای آینده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha